· · Number of comments: 0

Kako da u jednom danu pripremimo obroke za celu nedelju? Ovi proizvodi bi bili idealni

Da li biste želeli da trošite manje vremena i novca na večeru, ali ipak nemate vremena da kuvate svakod dana nakon posla?

1663939484_pot-g536b7ec28_1280.jpg
Foto: Pixabay

Postoji rešenje koje bi moglo da vam pomogne. Da li ste nekada pripremali obroke unapred? Priprema obroka je jednostavno proces pripreme i kuvanja svih većine jela za nedelju u jednom danu, obično nedeljom ili bilo kog drugog dana u nedelji kada imate najviše vremena.

Pročitajte još: Najbolji i najgori načini za čuvanje hrane u frižideru i zamrzivaču: Zaboravite na kutije od sladoleda

Ako se sve pripremi unapred, ne morate da brinete o pripremi bilo čega tokom cele nedelje. Umesto toga, imaćete frižider pun pojedinačnih sastojaka ili kompletnih recepata koji su spremni za upotrebu. Kada uložite nekoliko sati u tom danu koji odaberete kao dan za pripremu obroka, tokom nedelje ćete da imate više vremena za porodicu i prijatelje nakon posla ili druge aktivnosti kojima biste da se posvetite. Takođe ako pokušavate da smršate ili da se jednostavno hranite zdravije, jedan od najboljih načina da to uradite je da kuvate više obroka kod kuće. Na ovaj način imate potpunu kontrolu nad vrstama i količinama sastojaka, a podela obroka u pojedinačne posude koje su spremne za posluživanje takođe može da pomogne u kontroli porcija.

Koja je hrana najbolja za pripremu obroka? Iako se većina namirnica može koristiti za pripremu obroka, postoje neke koje su bolje od drugih.

  • Celo voće: jabuke, kruške, pomorandže, šljive, breskve, trešnje, banane
  • Čvrsto sveže povrće: šargarepa, karfiol, brokoli, prokulica, paprika, ljuta paprika, kupus, jicama, celer
  • Smrznuto povrće: brokoli, kukuruz, grašak, karfiol, šargarepa, prokulice, tikvice, paprike i mešano povrće
  • Tvrđe lisnato zelenilo: kelj, zelena salata
  • Skrobno povrće: krompir, slatki krompir
  • Cela zrna: kinoa, smeđi pirinač, heljda, ječam, spelta
  • Mahunarke: sočivo, pasulj, grašak
  • Orašasti plodovi i semenke: bademi, orasi, pekani, indijski oraščići, semenke bundeve, susam, čia seme, laneno seme
  • Proteini: piletina, mlevena ćuretina, komadi govedine i svinjetine, tofu, jaja, delimično obrani sir

Pročitajte još: Sjajan TRIK: Evo kako da vam se makarone i pirinač ne zalepe tokom kuvanja

Postoje osnovni koraci za kuvanje svega što ćete jesti tokom nedelje:

  • Izaberite dan za pripremu
  • Napravite plan
  • Napravite listu namirnica

BONUS VIDEO

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU
 

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.