· · Komentara: 0
FIT I ZDRAVI

ROLERI su idealna aktivnost ako želite da SMRŠATE: Efikasniji su i od TRČANJA

Vožnja rolera je izuzetno zdrava.

1623065127_roller-skating-4178417_1920.jpg
foto: Piksabej

Roleri su jedan od omiljenih rekvizita za rekreaciju kod mladih.

Međutim, za ovu jako efektnu aktivnost ne postoji starosna granica. Uz malo truda lako ju je savladati, a jednom kada je savladate, bićete vitalniji i zdraviji.

Pročitajte još: 6 PROVERENIH SAVETA za RAVAN STOMAK: Promenite OVE životne navike i imaćete telo kao model

Vožnja rolera je i te kako zdrava, i preporučuje se svima, a posebno onima koji žele da se reše suvišnih kilograma, i da svoju liniju dovedu do savršenstva.

Pored toga, vožnja rolera je efikasnija za mršavljenje i od plivanja, kao i od trčanja.

Vožnjom rolera u trajanju od 30 minuta, ujednačenim ritmom, možete da istopite između 210 i 310 kalorija, dok ćete sa 30 minuta intezivne vožnje istopiti oko 450 kalorija.

 Što brže vozite, to ćete istopiti više kalorija. Još bolja vest je da se tokom vožnje rolera masno tkivo pretvara u mišiće, tako da ćete zategnuti zadnjicu, noge i ruke.

foto: Piksabej

Pored idealne linije koju možete postići, ovo su ostali razlozi zbog kojih bi ovu aktivnost trebalo da uvrstite u svoje navike.

Vožnja rolera jača srce

Pola sata vožnje ujednačenim ritmom povećava broj otkucaja srca na oko 148 otkucaja u minuti, tako da su roleri idealan trening za srce jer predstavljaju odličnu kardio-vežbu.

Pročitajte još: BOROVNICA: MALO, ali MOĆNO VOĆE koje ima minimalan broj KALORIJA

Roleri povećavaju koordinaciju i ravnotežu tela

Vožnja rolera povećava fleksibilnost tela, a samim tim i njegovu koordinaciju. Ova fizička aktivnost "nateraće" vas da dovedete telo u ravnotežu, jer tokom vožnje rolera koristite snagu abdominalnih i mišića donjeg dela leđa.

foto: Piksabej

Vožnja rolera povećava izdržljivost

Rolere možete da vozite satima, a da se ne umorite. Važna je samo uvežbanost.

 Na početku vozite 30 minuta do dva sata nedeljno, kako biste se "uhodali" i poboljšali reflekse.

Ako želite dodatno da povećate svoju izdržljivost, vozite rolere na laganoj uzbrdici. Nakon nekog vremena primetićete da možete da vozite sve duže bez osećaja iscrpljenosti.

Roleri ne opterećuju zglobove

Lagani pokreti kod vožnje rolera sprečavaju oštećenje zglobova koje može da se dogodi kod drugih aktivnosti kao što su trčanje ili ples.

U poređenju sa trčanjem, roleri za 50 odsto manje opterećuju zglobove, a poboljšavaju njihovu pokretljivost.

 Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.