· · Komentara: 0
PRAKTIČNO

Brzo rešenje protiv stresa: Češalj, banana i pipanje brade

Nije lako pobediti nervozu, ali postoje jednostavni trikovi koji će vam pomoci da se izborite sa neprijatnom situacijom

1617278528_Depositphotos_90971026_xl-2015.jpg
Foto: Depozitfoto

Misli beže, koncentracija se gubi, anksioznost raste i pretvara se u paniku: tipični simptomi stresa su dobro poznati svakom savremenom čoveku. Nije lako pobediti nervozu, ali postoje jednostavni trikovi koji će vam pomoci da se izborite sa stresom.

Pročitajte još: Da li ste znali da žene koje vežbaju bolje zarađuju?

1.Češalj

Ako ceo dan radite na kompjuteru, sigurno preopterecujete mozak, oči i mišiće lica. Češljanje kose tokom 10-15 min će vam pomoći da se brzo vratite u normalu. Ova procedura ubrzava cirkulaciju krvi i opušta mišiće.

Češljajte kosu, jedite dobru hranu i masirajte tačku ispod nosa, između obrva...
4. Dlanovi
Još jedan neobičan način da se brzo rešite stresa i vratite koncentraciju: protrljajte dlanove iz sve snage dok ne postanu vrući. Takođe protrljajte i uši.

2. Banana

Ukusna hrana je efikasan antistres-doping. Sačuvati dobro raspoloženje pomaže masna riba: ona sadrži omega-3 kiseline koje povoljno utiču na rad nervnog sistema. Ako ne volite ribu, pojedite bananu ili crnu čokoladu: oni deluju bolje od antidepresanata.

3. Masaža

Ukoliko želite da se napunite energijom, masirajte tokom 30 sekundi tačke ispod nosa, između obrva, ispod donje usne i u centru dlana.

Sastojci: Poboljšava varenje i ubrzava mršavljanje: Sve prednosti ČIA SEMENKI za naše zdravlje

Trljajte ih Foto: Depozit

5. Stepenice

Tokom 30 sekundi brzo trčite gore i dole po stepenicama. Na takav nacin ćete obezbediti dodatnom porcijom kiseonika one delove mozga koji odgovaraju za upravljanje stresom.

6. Bojanka

Psiholozi su otkrili da crtanje i bojenje slika tokom 2-3 minuta značajno smanjuje stres i povećava šanse da završite hitan posao na vreme. I možda ćete usput da stvorite neko remek delo.

LJudi boje hejiskom između slova jer ih to smiruje, pa psiholozi preporučuju 2-3 minuta bojenja

7. Aromaterapija

Mirisi su povezani sa našim emotivnim pamćenjem. Zato uvek držite uz sebe parfeme ili aromatična ulja koji vas podsećaju na trenutke sreće, radosti i zadovoljstva. Udišite ove mirise kada osetite anksioznost: na takav način ćete brzo pobediti loše raspoloženje.

Pročitajte još: RUSKI lekar i naučnik HRISTO MERMESKI otkriva revolucionarni lek za NAJTEŽE BOLESTI (RECEPT)

8. Ples

Ples je najbolji lek protiv stresa i nervoze. Plešite kod kuće svaki dan - ova navika će vas učiniti srecnijim.

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.