· · Komentara: 0
DRUŠTVENE MREŽE

Da li znate koju u popularnu DRUŠTVENU MREŽU korisnici NEMAJU POVERENJE?

Veliko istraživanje pokazalo je ono što se spekuliše već godinama, posebno nakon što su nekoliko puta isplivali privatni podaci korisnika

1601324141_social-media.jpg
Foto: Pixabay

Društvena mreža u koju korisnici imaju najmanje poverenja je upravo Facebook, a slede ga TikTok i Twitter.

Pročitajte još:  NAJBOGATIJI! Da je mario za novac, Tesla bi kada je umro imao TAČNO OVOLIKO NOVCA NA RAČUNU! (VIDEO)

Istraživanje časopisa Business Insider, pod nazivom Insider Intelligence "US Digital Trust Survey" ispitivala je poverenje korisnika u društvene mreže na kojima imaju svoje naloge. Poverenje su pre svega merili po pitanju zaštite informacija i pružanja sigurnog prostora za razmenu mišljenja i stvaranje kreativnog sadržaja.

Pročitajte još: Tehnološka POBEDA: Evropol razbio mrežu za komunikaciju koju su koristile HILJADE KRIMINALACA

Najveće poverenje
Korisnici najviše poverenja imaju u društvene mreže Microsoft LinkedIn i Pinterest, kako se spekuliše najverovatnije jer nijedna od te dve mreža nije imala većih poteškoća sa očuvanjem privatnosti podataka korisnika niti neke veće skandale u poslednje vreme.

 

Fokus je bio na pet kategorija, sigurnost, legitimnost, zajednica, iskustvo sa oglasima i relevantnost oglašavanja na devet najvećih društvenih mreža, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, reddit, Snapchat, TikTok, Twitter iYouTube

Pročitajte još: NE NASEDAJTE! Napravite sami NEOPHODAN deo za MOBILNI (VIDEO)

Podaci pokazuju da su korisnici izgubili poverenje u Facebook, posebno posle slučaja sa Cambridge Analytic koja je pre dve godine ozbiljno poljuljala poverenje korisnika.

Slede ga TikTok i Twitter, obzirom da čak petina njihovih korisnika nema poverenja da će te društvene mreže zaštititi njihove privatne podatke. 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.