· · Komentara: 0

Jača ramena, smanjuje celulit... Zašto treba da PRESKAČEMO VIJAČU?

Svi benefiti preskakanja vijače.

1615663056_Depositphotos_126079322_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Iako preskakanje vijače najčešće vezujemo za period bezbrižnog detinjstva ili pak čuvenog boksera Rokija, postoji mnogo razloga zašto je ovaj vid rekreacije dobar za naše zdravlje.

Benefiti preskakanja vijače:

Zdravlje kostiju

Preskakanje vijače predstavlja vežbu koja zahteva da opteretite kosti, što može da poboljša zdravlje skeleta. Ovaj vid rekreacije utiče na bolju gustinu i izdržljivost kostiju, što je posebno važno u kasnijem životnom dobu. Istraživanja su pokazala da je preskakanje vijače pomoglo kod osteoartritisa ženama u postmenstrualnom periodu.

Pročitajte još: Da li ste znali da žene koje vežbaju bolje zarađuju?

Koordinacija i balans
Korodinacija je ključna za uspešno preskakanje vijače, pa je ponavljanje ove vežbe poboljšava, isto kao i ravnotežu. Upravo je iz tog razloga sastavni deo bokserskog treninga upravo preskakanje vijače.

Sprečavanje povreda

Što jače kosti, teže će se slomiti, što je jedan od razloga zašto treba da izaberete preskakanje vijače kao način rekreacije. Isto tako, na ovaj način jačamo mišiće, naročito one koji oblažu zglobove. Tako zglobovi nogu i ruku postaju mobilniji i stabilniji, te manje skloni povredama.

Zdravo srce

Preskakanje vijače ubrzava rad srca isto kao džogiranje ili vožnja bicikla. Na duže staze, umanjujemo rizik od visokog krvnog pritiska, ali i dijabetesa i gojaznosti.

Bolji ritam

Dobar tajming je ključan za preskakanje vijače, jer je potrebno uskladiti noge, ruke i samu vijaču. Zato ćete na ovaj način brzo uspeti da poboljšate svoje reflekse i ritam.

Pročitajte još: Sedite prkrštenih nogu? Evo zašto bi to odmah trebalo da promenite

Jačanje ramena
Pored toga što jačate donji deo tela, preskakanjem vijače jačate i ramena. Ovo je posebno pogodno za osobe koje dugo sede i koje osećaju bol u ramenima zbog prirode posla.

Sagorevanje kalorija

Prema istraživanjima, preskakanjem vijače sagorevamo između 667 i 990 kalorija svakog sata. Stoga, ovaj vid rekreacije može da nam pomogne i u gubljenju viška kilograma.

Recite “zbogom” celulitu

Istraživanja su pokazala da preskakanje vijače utiče na smanjenje celulita, zbog povećanja mišića i zatezanja kože.

Jednostavno je!

Na kraju, ono što je najbitnije jeste da je preskakanje vijače jednostavan, prenosiv i (finansijski) pristupačan način da se osećate bolje i spolja i iznutra!

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.