· · Komentara: 0
DIJETA

Jelovnik protiv NADUTOSTI: Celer, žuta paprika i IZNENAĐENJE

Ukolikočesto patite od nadutosti i gasova obratite pažnju na izbor namirnica koje prijaju stomaku.

1604933244_Depositphotos_36215389_xl-2015.jpg
Foto: Depozitfoto

Osnovno pravilo dijete protiv nadutosti i gasova jeste izbegavanje ugljenih hidrata, na prvom mestu belog hleba, peciva i slatkiša, jer ova hrana doprinosi nakupljanju vode u stolici.

Pročitajte još: Budite OPREZNI! I previše ZDRAVE HRANE može biti opasno

Za bolji ukus
Začinite bosiljkom, čilijem, mentom, origanom, peršunom, ruzmarinom i timijanom.

U jelovnik protiv nadutosti i gasova od voća možete da uvrstite bananu, borovnice, dinju, brusnicu, grožđe, grejp, kivi, limun, limetu, mandarinu, pomorandžu, maline i jagode.

Od povrća poželjni su artičoka, šargarepa, celer, krastavac, zeleno lisnato povrće, bundeva, maslina, krompir, tikvica i žuta paprika.

Jedite povrće, pirinač, sojino mleko...

Kada je o žitaricama reč, birajte one koje ne sadrže gluten, kao što su pirinač, palenta i ovas.

Citruse obavezno uvrstite u jelovnik Foto: Depozit

Osobama koje pate od problema sa probavom prijaju mleko bez laktoze, kao i sojino, ovseno i pirinčano mleko, tvrdi sirevi i jogurt bez laktoze. Umesto maslaca savet je da se koristi maslinovo ulje.

Pročitajte još: Ruski naučnici OTKRIVAJU: Ovaj KOROV pomaže u lečenju KORONE!

Takođe, nemojte previše da solite jela, jer će se tako voda zadržavati u organizmu i izazvati nadutost.

Ponedeljak

Jelovnik za sredu
Doručak: kajgana sa spanaćem, paprikama i origanom,Užina: 1/4 šolje mešanih orašastih plodovaRučak: paprike punjene šampinjonima i kinoomUžina: grožđeVečera: čorba od krompira

Doručak: ovsene pahuljice koje su natopljene prethodne noći

Užina: krastavac
Ručak: pileći ražnjići s ruzmarinom i zelenom salatom
Užina: banana
Večera: punjene tikvice

Pročitajte još: Ove okidače GLAVOBOLJE možete sami da sprečite

Utorak

Doručak: grčki jogurt sa 1/2 šolje jagoda, 1/2 šolje borovnica i 1/2 šolje badema
Užina: banana
Ručak: tortilja sa mesom i povrćem
Užina: salata od spanaća
Večera: grilovan losos

Losos je odličan izbor za večeru Foto: Depozit

Četvrtak

Doručak: palenta sa kiselim mlekom
Užina: šolja malina
Ručak: musaka sa krompirom i junećim mesom
Užina: banana
Večera: paradajz čorba

Pročitajte još: OSAM SIMPTOMA bolesti koje nikada NE SMETE IGNORISATI

Petak

Doručak: barena jaja i grčki jogurt
Užina: pomorandža
Ručak: krem  - čorba od mesa i krompira i salata od celera
Užina: pečena bundeva
Večera: grilovana piletina

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.