· · Komentara: 0
vežbanje

Kako da zatenete kožu nakon gubitka kilograma? Pet saveta do uspeha

Ako su meseci i meseci napornog vežbanja i redukcije ishrane urodili plodom i vi ste vidno izgubili na kilaži, to je svakako razlog za slavlje.

1616578470_Depositphotos_45043721_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Brz gubitak težine obično ostavlja neželjene tragove u vidu opuštene kože. Upravo ona, opuštena koža je vaš sledeći fokus. Potrebno je da pronađete način da joj vratite elastičnost. U redovima koji slede donosimo vam jednostavne savete za zatezanje kože.

Pročitajte još: Koja fizička aktivnost sagoreva najviše kalorija? Zaboravite šetnju i kupite rukavice za BOKS

Ostanite hidrirani

Gubite kilograme postepeno
Kako bi sprečili da se vaša koža drastično razvuče potrebno je da gubite kilograme postepeno. To možda ne zvuči privlačno ako imate 15 kg viška, ali ako ako ih izgubite za tri umesto za mesec dana mnogo ćete lakše da se izborite za opuštenom kožom.

Dve litre vode dnevno je neophodno da pijete svakog dana. Ovo će vam pomoći da zategnte i zagladite svoju kožu kao i da izbacite toksine iz organizma. Voda je najprirodnji detoksifikator koji pomaže svima onima koji žele da izgube suvišne kilograme a da pri tom ne iskuse problem sa opuštenom kožom.

Praktikujte treninge snage

Ako do sad niste imali priliku da isprobate treninge snage, sada je pravi trenutak za to. Ovakvi treninzi će vam pomoći da obnovite vaše mišiće koji leže neposredno ispod kože, što će ujedno i da učini vašu kožu zategnutom. Treninge snage je potrebno da sprovodite minimum tri puta nedeljno.

Hranite se zdravo

Dok gubite kilograme, nastojte da se hranite što je moguće zdravije. Hrana poput kelja, celera, brokolija, ribe i spanaća donosi vam brojne dobrobiti, popravljajući elastičnost vaše kože. Sveže ceđeni sokovi, bez šećera takođe su bitni za detiksikaciju organizma i obezbeđenje energije. Zdrave masti kao što su avokadovo i maslinovo ulje takođe treba da su deo vaše ishrane

Pročitajte još: Ovih pet vežbi treba da rade svi koji sede ispred kompjutera, a naročito oni koje bole kolena

Radite lagane vežbe za stomak

Jedna od najkritičnijig regija na ženskom telu prlikom gubitka kilograma je stomak. Kako ne biste bili neprijatno iznenađeni opuštenom kožom u predelu stomaka radite lagane važbe na dnevnoj bazi poput trbušnaka, podizanja nogu ili makazica, kao i bočnih mostova kako bi zategnuli kožu na svom stomaku.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.