· · Komentari: 0
Neprevaziđen

"Mercedes" predstavio novu "S-klasu", najbolju limuzinu na svetu! (FOTO)

Na spektakularnoj promociji bio je i svetski šampion Luis Hamilton po koga je na njegov poziv mobilni automobil sam došao sa parkinga

1599071976_naslovna-1.jpg
Foto:"Mercedes"

Da nije bilo korone srpski specijalizovani novinari, kao i kolege iz celog sveta prisustvovali bi svetskoj promociji "S-klase", u Štutgartu, domu auto-giganta "Mercedes-Benca"!  Ali, zahvaljujući kompaniji "Emil Frej" zastupniku "Mercedesa" za Srbiju i Crnu Goru, organizovano je gledanje digitalne prezentacije u Vrdniku na Fruškoj Gori, a ova promocija bila je više nego spektakularna!

Doduše, nije to ni toliko teško bilo uraditi jer predstavljate najbolju limuzinu na svetu, automobil koji je oličenje brenda, automobil pred kojim i konkurencija, godinama unazad, "skida kapu"!

Nova fabrika, koja zaslužuje posebnu priču, i neverovatni automobil koji i dalje zadaje "repere" kada je ova industrija u pitanju, ovoga puta, čini se, ne samo da su zadali "novi domaći zadatak" rivalima, već su otvorili i novo poglavlje automobilizma!

Foto:"Mercedes"

Oduševljenje je bilo lako pročitati i na licu Luisa Hamiltona, svetskog šampiona Formule 1, koji će ove godine, sasvim sigurno, odbraniti titulu i dostići legendarnog Mihaila Šumahera!

Luisova "uloga" počinje tako što on, jednostavno, u mikrofon svog smartfona, poziva "S-klasu" da dođe po njega. A tamo negde, na parkingu, "S-klasa" se "budi" pali se motor, svetla, i poštujući sve saobraćajne propise, automobil ide po svog vozača!

U trenutku kada Hamilton seda za volan automobil ga, po imenu, srdačno pozdravlja, a sve ostalo je već fantazija na točkovima!

Pročitajte još: "Panamera" opija na prvi pogled! (FOTO)

Nova "S-klasa" može se doživeti svim čulima – vidom, osećajem, sluhom i mirisom – nudeći brojne inovacije u oblastima pomoći pri vožnji, bezbednosti i interakcije. Mercedes-Benc oblikuje sledeću generaciju individualne mobilnosti za naše doba inovacijama koje fokus stavljaju na ljude. Nova S-klasa koristi digitalizaciju kako bi automobil empatično odgovorio na potrebe i želje vozača i putnika.

Ovaj automobil je esencija luksuza, bezbednosti, voznih karakteristika i inovativnih tehnologija. Uostalom "S-klasa" bilo koje generacije u svoje vreme je bila isto to!

Foto:"Mercedes"

Pa ipak, inženjeri, bolje rečeno magovi iz "Mercedesove radionice snova", su uspeli da na primer krug skretanja smanje za neverovatna dva metra (u odnosu na prethodnika), a sistem "Hej Mercedes", verovali ili ne, podržava čak 27 jezika! Audio sistem ima zvučnika više nego neka koncertna dvorana - 31!

Znate li koliko motora ima "S-klsa"? Ali ne pod haubom već u sedištima?

Neverovatnih 19 motora je zaduženo za "udobnost" na prednjim sedištima tako da nema položaja koji ne možete zauzeti, a tu su i četiri motora za masažu, pet za ventilaciju... Čak deset različitih načina masaže je dostupno u ovom čudu na točkovima!

Pročitajte još: Ruski elektromobil ubrzava kao bolid Formule 1! (FOTO/VIDEO)

Pod haubom će biti najmoćniji i najmoderniji motori "Mercedesa". Od benzinaca do dizela, hibrida, radi se i na električnoj verziji, gorivim ćelijama! I tu "S-klasa" zadaje "jednačinu sa dve nepoznate" rivalima jer će na primer, plag-in verzija imati domet samo na struju od 100 kilometara, a elektirčna će imati autonomiju od najmanje 700 kilometara.

Sistemi asistencije vozaču su toliko brojni da bi njihovo nabrajanje zahtevalo obimnost ruskih klasika! Samo područje prikaza hed-ap ekrana proširene stvarnosti odgovara monitoru dijagonale od 77 inča.

Računarska snaga MBUX-a (Mercedes-Benz User Experience) povećana je 50 procenata, u poređenju sa sistemom u prethodnom modelu. Propusni opseg memorije je 41,790 MB/s.

Foto:"Mercedes"

Kada zapreti bočni udar, karoserija vozila se može podići za do osam centimetara zahvaljujući "E-aktiv bodi kontrol" sistemu ogibljenja (opciono) u roku od nekoliko desetina sekunde. Čak 17 step motora kontroliše temperature i raspodelu vazduha u Termotronik sistemu. Četvorozonska kontrola klime  ima čak 20 ovakvih motora. U aktivnom ambijentalnom sistemu osvetljenja, na svakih 1.6 centimetara nalaze se LED svetla u optičkom vlaknu. Ima ih ukupno oko 250.Veličina novog OLED centralnog ekrana je 239.06 mm x 218.8 mm, i ima aktivnu dijagonalu ekrana od 12.8 inča. Površina ekrana je za 64 procenata veća nego u prethodnom molelu. Veličina vozačevog ekrana je 291.6 mm x 109.4 mm i ima dijagonalu od 12.3 inča.

Pročitajte još: "Maserati" promovisao najsnažnije modele ikada! (VIDEO)

Cevasta struktura inovativnog zadnjeg vazdušnog jastuka je oko 16 litara, dok ukupna zapremina raspoređene vreće inosi do 70 litara. 

Na našem tržištu pojaviće se krajem ove ili početkom sledeće  godina kada će biti poznata i cena.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.