· · Komentara: 0
PRAZNIČNA DIJETA

Pridržavajte se ovih SAVETA i za kratko vreme izgubićete VIŠAK KILOGRAMA

Samo nedelju ili dve niskokalorične ishrane bogate hranljivim sastojcima dovoljno je da izgubite nekoliko kilograma.

1604928806_Depositphotos_25107839_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Ako želite da se rešite viška kilograma pre praznika sada je idealno vreme za to, smatra poznati nutricionista Suzan Burel. Ona tvrdi da sa dobro smišljenim planom, na zdrav način, možemo izgubiti pet kilograma.


1. Istrajte prvih nedelja

- LJudi u proseku vežbaju samo sat vremena nedeljno, a u takvim se slučajevima mogu očekivati ​gubitak od pola do jednog kilograma nedeljno, s vremenom i više – objasnila je Burel.

Ona smatra da je ključno da se usredsredimo na hranu bogatu hranljivim sastojcima i preporučuje ishranu sa mnogo nemasnih belančevina, kvalitetnih ugljenohidrata, zdravih masnoća i sa mnogo svežeg voća i povrća, kako bismo bili sigurni da telo ima sve što je potrebno i onda kad unosimo manje kalorija.

Pročitajte još: Hoćete da SMRŠATE? Probajte MIKROBIOM DIJETU koja kaže: JEDITE SVE!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Meal planning for the week ahead? You can’t go past this Salmon Schnitzel.......Switch it for Salmon & you won’t look back....... Parmesan Salmon Schnitzel 2 portions (approx. 260g) @tassalsalmon salmon 2 tbsp olive oil 2 tbsp fresh parsley, chopped I tsp thyme, chopped ¼ cup parmesan, grated plus extra for topping 1 cup breadcrumbs 2 cloves garlic, crushed 1) Preheat the oven to 220°C (fan forced) and line an oven tray with baking paper. 2) Combine olive oil, breadcrumbs, herbs, garlic and parmesan in a medium sized bowl. 3) Place salmon fillets on the tray and pile parmesan mixture on top. Pat down slightly and sprinkle with extra parmesan. 4) Bake for 10-15 minutes. 5) Serve with steamed greens or garden salad #nutrition #nutritionist #diet #dietitian #tassalsalmon #ambassador #switchitforsalmon #mealprep #mealplanning

A post shared by Susie Burrell (@susiediet) on


Samo nedelju ili dve niskokalorične ishrane bogate hranjivim sastojcima (supe, salate i šejkovi) dovoljno je za brz gubitak kilograma.

Radite tako nedelju ili dve i veoma brzo ćete se osećati mnogo bolje, a i bićete nekoliko kilograma lakši

Za doručak pripremite proteinski šejk, za ručak pojedite salatu, večerajte nešto lagano: supu, ribu ili povrće.

Pročitajte još: SOS PLAN: Ispumpajte stomak za 24 sata

2. Neka vam jela budu puna povrća

Jedan od najčešćih razloga zašto jedemo više nego što nam treba jeste taj što u svakodnevnu ishranu nismo uneli dovoljno salata i povrća - smatra Burel. 

– Povećajte dnevni unos povrća dodavanjem soka od povrća uz doručak; uz ručak uživajte u celoj salati ili supi sa minimalnim brojem kalorija, a za večeru uvek pojedite najmanje dve kašike salate ili drugog povrća. Ne samo da ćete se osećati bolje, već će vam i probava biti bolja, te ćete unositi manje kalorija - kaže Burel.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Who is feeling a little flat ATM & are well aware you need to move a whole lot more esp. everyone who has been Working at Home??? Good news, I have the perfect inspiration for you with @sharethedignityaustralia & @martykapow @_mrs_kapow_ ‘s #teamkapow Come & #MOVE4DIGNITY with US 💖😍🙏🏾 . It’s as easy as this . 1️⃣ Click on the link in our bios and register to be a part of TEAMKAPOW (Make sure you use KAPOW25 to get 25% off your rego!) 2️⃣ set your own move goal and add it to your page. You can link your Fitbit or map my fitness app to keep yourself and accountable ✅ The challenge officially starts on 🗓 October 3️⃣ share and promote your page and efforts with your family, friends and followers & encourage everyone to get involved and donate! You can also share the @sharethedignityaustralia posts & be sure to use #Move4Dignity and/or #teamkapow & tag @sharethedignityaustralia @martykapow & 🙋🏼‍♀️ so we can share your efforts! 4️⃣ you are now part of TEAMKAPOW and we have a fundraising goal of $20k 💰 that together we can help end period poverty!! (And get fitter and stronger while we’re at it!! WINNING!!) 5️⃣ the challenge ends on October 31 💪🏾 . My personal challenge is to walk 20K steps a day & I have promised @_mrs_kapow_ I will go to a @f45trainingbotany session at least once 🤣🤣 . PLUS THERE ARE AMAZING PRIZES TO WIN FROM @pumaau @bodyscience @tamburlaineorganicwines 🏆 . Can’t wait to do this with you all 💖 #teamkapow #foreverkinder #strongertogether #endperiodpoverty #Move4Dignity Ps thanks to everyone who has joined already!!! 🙏🏾💖 you guys rock 😘🥰

A post shared by Susie Burrell (@susiediet) on

Pročitajte još: ZA DVE NEDELJE: Pomorandža i jaja i 15 kilograma manje

3. Izbacite grickalice

LJudi danas piju mnogo kafa i jedu mnogo grickalica da retko kad stvarno postanu gladni, upozorava nutricionista.

U redu je ponekad pojesti poneku grickalicu, kreker ili nešto slatko

Ona za doručak savetuje proteinski smuti ili šejk i pikolo kafu. Ručak može biti salata od tune ili lososa, komad voća i šaka orašastih plodova, večera tanjir supe, bela riba i tri kašike pečenog povrća u maslinovom ulju.

Pročitajte još: Vratili su vam se KILOGRAMI: Moguće da je problem u 5 načina ponašanja iz svakodnevnice

4. Poslednji obrok u danu jedite što ranije

Još jedan razlog zbog kojeg je sve više gojaznih je taj što zadnji i najobilniji obrok ostavljamo za uveče.

Večernji obroci najviše goje!

- LJudsko telo dobro reaguje na duža vremenska razdoblja bez jela, pa čak i do 16 sati bez hrane. To znači da ćete biti na dobitku ako poslednji obrok u dana uvek pojedete do 18 č. Pomalo produžujte taj period bez hrane u toku noći i brzo ćete gubiti kilograme - objašnjava Barel.

Pročitajte još: Da li ste čuli za KUPUS DIJETU? Traje SAMO 7 DANA, rezultati se vide ODMAH, a gubi se PET kilograma

5. Svake nedelje dajte sebi oduška

Svi katkad odemo na neku proslavu ili društveni događaj gde uživamo u dobroj hrani i piću. Uključite i to u novi režim ishrane, te pokažite da na sve pazite i računate, a opet da vodite normalan društveni život bez prevelikih odricanja.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.