Oglas
· · Komentari: 0
Jedinstven

Ovaj auto ne zagađuje vazduh, već ga i PREČIŠĆAVA

„Hjundai“ otkrio nove detalje svog konceptnog električnog vozila “propesi”

Hyundai_Prophecy--4-.jpg
Foto: Hjundai
Oglas

 

Južnokorejska kompanija „Hjundai“ je otkrila nove detalje o svom konceptnom električnom vozilu „propesi“. Dizajn je inspirisan klasičnim automobilima iz razdoblja između 1920. i 1930. sa glatkim, kupe-dizajnom. Dinamičan oblik i zadnji spojler daju mu sportski izgled, a točkovi u obliku propelera smanjuju otpor vazduha.

Ovaj električni automobil nema volan ali zato ima sistem za prečišćavanje vazduha! Umesto upravljača postavljenog visoko na komandnu ploču ispred vozača, upravlja se dvostrukim džojstikom od kojih se jedan nalazi levo a drugi desno od vozača: na središnjoj konzoli, i na donjoj strani vrata.Čak, 90 odsto funkcija vozila može se kontrolisati preko tastera na džojstiku, tako da nema potrebe da vozač pomera ruke sa džojstika da bi na primer, promenio muziku.

Pročitajte još: Novi "džuk" sam izbegava sudare

„Propesi“ nije samo električno vozilo sa nultom emisijom - ono i čisti vazduh, zahvaljujući jedinstvenom sistemu filtracije vazduha sa ugrađenim senzorom fine prašine u vozilu. Kada nivo čestica unutar vozila postane previsok, sistem vazduha se aktivira, uzimajući svež vazduh spolja, filtrirajući ga radi čistoće, kako bi u vozilu cirkulisao čist vazduh. Štaviše, to se ne događa samo kada se automobil vozi - automobil čisti vazduh i kada radi u praznom hodu ili se puni, pa čak i kada niko nije u vozilu.

Kada u automobilu nije potreban svež vazduh, filtrirani vazduh se vraća u spoljni svet preko dva otvora na dnu bočnih vrata. Ovaj sistem je značajno energetski efikasniji od tradicionalnog sistema ventilacije.

Vozač može ručno da podesi sedište u skladu sa svojim željama ili da dozvoli da mu automobil predloži „pametno” podešavanje sedenja. U „pametnom“ režimu, vozač unosi svoju visinu, visinu sedenja i težinu, a automobil se automatski prilagođava individualnim potrebama vozača. Sistem kontroliše sedište, volan, ogledalo i prikaz nagore i zasnovan je na medicinski utemeljenim informacijama.

Kada se ne vozi, automobil se može koristiti za predah i odmor, prelaskom u režim za opuštanje. Utom režimu sedišta se okreću, a komandna tabla se pomera prema gore, stvarajući optimalnu poziciju za sedenje iz koje možete uživati u sadržaju prikazanom na ekranu.

Foto: Hjundai

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas