· · Komentara: 0
raspoloženje

Ove navike CRPE VAŠU ENERGIJU: Napravite novu DNEVNU RUTINU

Nekada smo na kraju dana toliko umorni, iako nam se na prvu učini kako ništa konkretno nismo uradili.

1601895739_Depositphotos_169516518_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Međutim, ako malo pažljivije sagledate sve obaveze u danu koje ste završili, shvatićete da to uopće nije malo i zanemarivo. Sitnice kojem radite mentalno i fizički vas iscrpljuju zbog čega se nekada osećate umorno i jedva čekate da se dan završi. Neke obaveze ne možete da preskočite, ali sigurno možete obratiti pažnju na neke loše navike kojih treba da se rešite da biste se opet osećali dobro i odmorno.

Preskačete vežbanje

Redovno vežbanje poboljšava snagu i izdržljivost, a vaš kardiovaskularni sistem čini učinkovitijim. S obzirom na to da istraživanja pokazuju da je samo 20 minuta fizičke aktivnosti tri puta nedlejno dovoljno da se osećate bolje, nakon napornog dana odvojite bar malo vremena za vežbanje.

Pročitajte još: Ono što smo mislili o ŽUMANCETU JE POGREŠNO! Evo koja je dnevna PREPORUČENA KOLIČINA jaja

Ne pijete dovoljno vode

Čak i ako ste tek malo dehidrirali vaš nivo energije naglo pada. Nedostatak vode uzrokuje smanjenje volumena krvi, zbog čega je ona gušća, što utiče na rad srca koje smanjuje brzinu kojom vaše mišiće i organe hrani kiseonikom i hranjivim materijama.

Ne konzumirate hranu bogatu gvožđem

Pad nivoa gvožđa odgovoran je za usporenost, razdražljivost i pad koncentracije.

Ne možete da kažete ‘ne’

Ugađanje drugima često na naplatu uzima ono najdragocjenije – vašu energiju i sreću, a da bude gore, s vremenom postajete ogorčeni i ljuti. Vežbajte da kažete glasno i jasno ‘ne’, isprobajte to dok ste sami u autu ili kod kuće jer će vam, kad čujete sebe, drugi put biti lakše da to zaista nekome i kažete, bez obzira na to o kome se radi.

Pročitajte još: Ostanimo VITALNI i ZDRAVI: Ovo su razlozi zbog kojih je važna ŠETNJA nakon OBROKA

Stalno proveravate telefon

Svetlo tableta, telefona ili računara može poremetiti prirodni bioritam vašeg tela potiskujući melatonin, hormon koji kontroliše cikluse sna i jave. Osetljivost na digitalno svetlo varira od osobe do osobe, ali generalno je dobra ideja izbegavati raznorazna tehnološka pomagala dva sata pre spavanja.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.