· · Komentara: 0
ZDRAVE ŽIVOTNE NAVIKE

Ovo su LAGANE namirnice na koje morate prionuti nakon prejedanja za USKRŠNJOM TRPEZOM

Posle svih ukusnih jela i namirnica tokom obilnih uskršnjih trpeza, svom organizmu morate dati malo oduška...

1619734181_Depositphotos_323170344_s-2019.jpg
Foto: Depositphotos

Mediteranska ishrana svakako je jedna od opcija sa kojom ne možete pogrešiti, posebno nakon obilnih uskršnjih obroka kada je vašem organizmu neophodna potpuna regeneracija. Ova vrsta ishrane uključuje visok unos povrća, voća, plave ribe, maslinovo ulje i niski unos crvenog mesa.

Pročitajte još: Jabukovo sirće krije brojne namene: Očistite njime kuću, negujte kožu, a evo kako da ga koristite za ljubimce!

Evo na kojim laganim namirnicama je neophodno da se zasniva vaša ishrana. 

Bademi, orasi, kikiriki, pistaći i kesteni imaju visok procenat belančevina, minerala i vitamina B i zdravih masnoća...

Mahunarke

Obiluju belančevinama i vrednim nutrijentima, a posebno su značajne jer mogu biti zamena za meso. Siromašne su masnoćama i bogate prehrambenim vlaknima, koja podržavaju dobru probavu. Sadrže gvožđe i cink, vredne minerale važne za funkciju imunološkog i reproduktivnog sistema.

Pročitajte još: CRVENA boja bez trunke HEMIJE: 4 kašike mlevene paprike i sok od višnje učiniće ČUDO!

Riblje meso
Sadrži visoke količine omega-3 masnih kiselina koje štite naše srce i smanjuju rizik od srčanog i moždanog udara. Takođe, stručnjaci su dokazali kako te esencijalne masne kiseline imaju značajnu ulogu u razvoju moždane kore, poboljšavaju sposobnost pamćenja i razumevanja. Meso je lagano, pa je lako probavljivo.

Maslinovo ulje

Bogato je nezasićenim masnim kiselinama i antioksidansima, može pomoći u sprečavanju i prevenciji kardiovaskularnih bolesti, dijabetesa i određenih oblika tumora. Takođe, sadrži vitamine A, D, K i E koji pomažu u borbi protiv slobodnih radikala i oksidacije ćelija, što dovodi do prevremenog starenja.

Pročitajte još: Planirate DIJETU? Ovo su najgora tri dana za početak koja GARANTUJU NEUSPEH

Orašasti plodovi

Bademi, orasi, kikiriki, pistaći i kesteni imaju visok procenat belančevina, minerala i vitamina B i zdravih masnoća. Nezasićene masne kiseline (omega 3, 6, 9) štite kardiovaskularni sustav, ublažavaju upale i jačaju imunitet. Ovi plodovi poboljšavaju pamćenje, smanjuju razinu kolesterola te štite krvne žile.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.