Oglas
· · Komentari: 0
Auto

POČELA PROIZVODNJA NOVE TOYOTE YARIS U FRANCUSKOJ

Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) pokrenula je proizvodnju nove generacije Toyote Yaris u svom proizvodnom pogonu u Valenciennesu u severnoj Francuskoj.

1594647462_Novi-Yaris-Francuska-01.jpg
Foto: Promo
Oglas

Prvi kompaktni automobil na novoj globalnoj arhitekturi:

  • Platforma TNGA GA-B donosi dinamičan stil, praktičnost, užitak u vožnji i bezbednost četvrtoj generaciji najprodavanijeg Toyotinog modela u Evropi
  • Ulaganje od 300 miliona evra u pripremu proizvodnih pogona, dodatno jača strategiju Toyota Motor Europe (TME) usmerenu u lokalizaciju proizvodnje i maksimalno korišćenje kapaciteta
  • Velika pažnja posvećena je usklađivanju s merama zaštite i socijalnog distanciranja, koje su uvedene radi očuvanja zdravlja i sigurnosti zaposlenih i svih drugih učesnika u lancu proizvodnje i distribucije

Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) pokrenula je proizvodnju nove generacije Toyote Yaris u svom proizvodnom pogonu u Valenciennesu u severnoj Francuskoj. Četvrta generacija najprodavanijeg Toyotinog modela u Evropi prvi je kompaktni automobil izrađen na GA-B platformi Toyotine nove globalne arhitekture (Toyota New Global Architecture -TNGA), koja predstavlja temelj za unapređene dinamike, performansi, upravljivosti i bezbednosti, kao i privlačnog izgleda.

Foto: Promo

TMMF je postala četvrta fabrika u Evropi koja je uvela u proizvodnju vozila na platformi TNGA, nakon Toyota Motor Manufacturing Turkey (Toyota C-HR i Corolla Sedan), Toyota Motor Manufacturing UK (Corolla Hatchback i Touring Sports) i Toyota Motor Russia (Camry i RAV4). Ovo ulaganje dodatno jača strategiju TME za lokalizaciju proizvodnje i maksimalno korišćenje proizvodnih kapaciteta. Toyotina strategija lokalizacije takođe obuhvata i proizvodnju glavnih sklopova vozila: novi Yaris opremljen je poslednjom generacijom 1,5-litarskog motora TNGA koji se isto tako proizvodi u Evropi – u Toyota Motor Manufacturing Poland.

Dodatna ulaganja i drugi model na putu

Dodatno ulaganje od 300 miliona evra, što iznosi pola početnog ulaganja TMMF, omogućilo je proizvodnju vozila koja koriste platformu TNGA. Svi proizvodni pogoni osavremenjeni su novom opremom i tehnologijom radi bolje ergonomije i kvalitetnijeg rada. Najveće izmene uvedene su u radionice za plastiku koje su proširene za dodatnih 3500 m2 radi smeštanja novih pogona za ubrizgavanje i bojenje, čime je omogućena sopstvena proizvodnja novih plastičnih delova. TMMF očekuje da ukupan broj stalnih radnika dostigne 3600 do kraja 2020. godine.

Luciano Biondo, predsednik i izvršni direktor TMMF je rekao:

- Početak proizvodnje četvrte generacije Yarisa označava prvi korak prema našem cilju godišnje proizvodnje od 300.000 vozila. Uz potpuno novi kompaktni SUV, Yaris Cross koji će biti drugi model na našim proizvodnim linijama, sredinom 2021, na putu smo ostvarenja naših planova. Za proizvodnju Yarisa Cross biće potrebno da se uloži dodatnih 100 miliona evra.

Uvođenje filozofije TNGA u segment kompaktnih automobila po prvi put

Toyota Yaris je u središtu priče o Toyotinom uspehu u Evropi, ubirajući plodove stalne popularnosti i odlične reputacije zahvaljujući doslednom uvođenju inovacija. Sa 224.368 primeraka, Yaris je 2019. predstavljao više od 20% Toyotine prodaje u Evropi.

Konstruisan za Evropu, s proizvodnjom u Evropi, kao i prva generacija, novi Yaris odlikuje se potpuno novim, „kondenzovanim“ proporcijama koje zrače njegov karakter „spreman za pokret“, „veliko-malo“ pakovanje s prostranom unutrašnjošću uprkos kompaktnim spoljnim dimenzijama i napredna vozna dinamičnost, a sve to zahvaljujući platformi TNGA GA-B. Najnovija, četvrta generacija hibridnog sistema omogućava veći domet na električni pogon, dodatno smanjenje emisije CO2 i potrošnje goriva za preko 20% u poređenju s aktuelnom generacijom*1 uz iznenađujuće poboljšanje odziva i voznih karakteristika. Ovaj automobil je isto tako konstruisan da bude najsigurniji kompaktni automobil na svetu i opremljen je najnaprednijim sistemima aktivne i pasivne bezbednosti u segmentu. Ovi sistemi uključuju Toyota Safety Sense (TSS), niz tehnologija aktivne sigurnosti osmišljenih kao pomoć u sprečavanju ili ublažavanju sudara u jako širokom spektru saobraćajnih situacija, kao i prvi centralni vazdušni jastuk na svetu u segmentu kompaktnih automobila.

Proizvodnja u skladu s merama protiv COVID-19

Nakon pet sedmica kontrolisanog prekida proizvodnje u skladu s merama izolacije zbog COVID-19 u Francuskoj, TMMF je 22. aprila nastavio s proizvodnjom. Početne proizvodne količine zadržane su na znatno nižim nivoima u poređenju s normalnim poslovanjem, radi brige o najvažnijem aspektu – održavanju sigurnosti i zdravlja zaposlenih i drugih učesnika u lancu proizvodnje i distribucije, potpunim pridržavanjem novih protokola i postupaka održavanja higijene i socijalne distance. Menadžement fabrike i dalje će održavati budnost i osigurati nastavak sprovođenja mera zaštite i sigurnosti protiv COVID-19.

*1: Homologovana merenja nove generacije Yarisa, prema postupku ispitivanja za Globalna harmonizovana laka vozila (Worldwide Harmonised Light Vehicles - WLTP): emisija CO2 85 g/km, a potrošnja goriva 3,7 l/100km

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas