· · Komentara: 0
ishrana

POVRĆE koje bi trebalo da se nalazi na vašem meniju: Da li ste nešto od ovoga zaboravili

Sve povrće je zdravo, i svako ima neke posebne kvalitetne osobine.

1605360318_Depositphotos_5408850_s-2019.jpg
Foto: Deposit

Ipak, kad se sledeći put uputite na pijacu, dajte prednost ovim fantastičnim povrćkama kako biste unapredili imunitet i očuvali zdravlje.

Zelena salata

Posebno se ističe vrsta zelene salate zvana romano. Ona je prepoznatljiva po izduženim čvršćim listovima. U sebi ima dosta vitamina C i beta karotena, pa je odlična za salate i smutije.

Pročitajte još: ODMAH probajte najlakšu DIJETU na svetu, a trebaju vam: Čaša i limun

Slatki krompir

Isplati se potražiti ovaj zdravi krompir, jer je pun vitamina A. Odličan je za srce, zbog čega ga treba što češće koristiti. Ispecite ga u rerni, te začinite himalajskom solju i kajenskim biberom.

Foto: Deposit

Crvena paprika

Mnogi ne znaju da su crvene paprike jedan od najvećih izvora vitamina C. Pored toga, u sebi još imaju vitamin A, K, i B6. Možete ih ispeći, ili jesti sirove uz ukusan umak kao što je humus.

Spanać

Poznato je da spanać sadrži gvožđe, i da je izuzetno dobar za oči i vid. Ima nisku kalorijsku vrednost, pa je poželjan za one koji žele da izgube koji kilogram. Blanširajte ga nakratko, a zatim služite uz pečenu ribu, ili uz jaje na oko.

Foto: Deposit

Pročitajte još: ODLIČNA NAMIRNICA: Nakon ovog teksta ješćete je svaki dan za doručak!

Cvekla

Bogata antioksidansima, cvekla ima moć da pročisti i detoksifikuje organizam. Sok od cvekle je izvrstan, kao i barena cvekla koja se u salati sjajno slaže sa kozjim sirom i prelivom od balzamiko sirćeta.

Kupus

Dugačak je spisak dobrih komponenti koje kupus poseduje. Tu su, na primer, magnezijum, kalijum, jod, gvožđe i kalcijum. Kupus možete jesti presan i kuvan, a ne zaboravite i na onaj crveni.

Foto: Deposit

Kelj

Kelj u sebi ima vitamine A, B, C, E i K. Tu su još mnogi minerali, hlorofil, pa čak i omega 3 masne kiseline. Zato nije ni čudo što već duže vreme kelj važi za superhranu. Ubacite ga u čorbe, salate, ili napravite pesto.

Pročitajte još: Pomoći će vam da SMRŠATE, a nije ishrana: Postoji još jedan važan faktor

Karfiol

Iznenađujuće je da karfiol omogućava pravilno funkcionisanje mozga i pravi dobar hormonalni balans. Zapečeni karfiol je izuzetno ukusan, kao i onaj sitno iseckan, koji po upotrebi imitira pirinač.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.