· · Komentara: 0
VEŽBAJTE SA MARIJOM

Prava stvar posle praznika: Sa našim trenerom Marijom ovoga vikenda radimo TRENING ZA CELO TELO (VIDEO)

Svakog vikenda na Magazinu Novosti vežbajte sa našim profesionalnim trenerom Marijom Stojanović i započnite dan na najbolji način.

1610785143_139067194_757851081821719_7237356379593449058_n.jpg
Foto: Privatna arhiva

Praznici su prošli i vreme je da ponovo aktiviramo celo telo upravo ovim vežbama.

1. Spuštanje do upora

U ovoj vežbi je bitno da nam kolena ne budu savijena kada se spuštamo dole. Na šakama smo i važno je da sve vreme šake budu ispod ramena. Spuštamo se, dolazimo do upora i desnom rukom dodirujemo levo rame, potom levom rukom desno rame, a onda idemo dijagonalno kolenima ka grudima i vraćamo se gore u početni položaj. Prilikom izvođenja ove vežbe rade mišići celog tela, a najviše core. Radi se 10 ponavljanja po 3 serije.

Pročitajte još: Vreme je za nove odluke: GODINU ZAPOČNITE VEŽBAMA sa trenerom Marijom (VIDEO)

2. Vežba za grudi

Na podu smo sa savijenim kolenima koja su u širini ramena, stopala su na podu, a u rukama dva tega. Radimo razvlačenje i nakon toga ubacujemo podizanje kukova, čime aktiviramo zadnjicu. Ovde su ruke u laktovima blago savijene. Radimo 3 serije po 15 ponavljanja.

Pročitajte još: Najvažnija novogodišnja odluka: ŠETAJTE, šetajte i rastežite se na 4 načina

3. Iskorak u mestu

Jedna noga je ispred u velikom iskoraku, spuštamo se dole, a nakon toga aktiviramo biceps i izbacujemo tegove gore i sve vreme je stegnut stomak. To je prvo ponavljanje. Drugo radimo bez aktiviranja ruku, a u sledećem ponovo aktiviramo ruke. Važno je da se vežba pravilno odradi i bez žurbe. Radi se 10 ponavljanja po nozi, a 5 sa akriviranjem ruku i ramena. Obratite pažnju na kolena. Kolena ne smeju da prelaze vrhove prstiju i da idu napred, već je potrebno da budu pod pravim uglom.

4. Vežba za gornji deo tela

U ovoj vežbi smo na kolenima i šakama, tegovi su nam u rukama i ruka je uz telo sve vreme. Vučemo iza, vraćamo u početni položaj i onda idemo rukom u stranu. To je jedno ponavljanje, a radimo 8 ponavljanja po ruci i sve to u 3 serije. 

Pročitajte još: Potreban je samo 21 minut: Ove subote radimo HIIT TRENING sa trenerom Marijom (VIDEO)

5. Široki čučanj

Sledeća vežba je široki čučanj i nakon podizanja dodirujemo laktom suprotno koleno. Kolena idu u stranu široko, ne ka unutra. Guza je iza zategnuta i pazimo na balans kada se podižemo. Radimo 20 ponavljanja u 3 serije.

6. Vežba za stomak

Poslednja vežba je za stomak. Na podu smo u ležećem položaju sa ispruženim rukama iznad glave. Podižemo se, grlimo kolena i vraćamo se u početni ležeći položaj. Bitno je da ne cimamo vratom prilikom izvođenja vežbe. Vodimo računa o disanju, gore je izdah. Vežbu radimo u 3 serije po 15 ponavljanja.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.