· · Komentari: 1
STARA VOZILA

Prodaje se za 500 evra, ali ga retko kupuju. Da li je mudro prodati STOJADINA

Ovaj automobil je sinonim za jugonostalgiju, pa ako ga imate u voznom stanju i sa originalnim delovima - čuvajte ga.

1606548589_yugo.jpg
Foto: A. M.

Na njemu je sve dobro poznato: od kvake, za koju gotovo da nije potreban ključ, do tvrdog volana, zvuka motora i spore vožnje. Odiše istorijom, podseća na detinjstvo. Da li ga prodati?

Pročitajte još: Omiljeno vozilo taksista, bio je simbol AMBASADORA, gasterbajtera i DIREKTORA (VIDEO)

Korozija je problem Foto:A.

Kragujevac je nekada nosi naziv "srpski Detroit", a krajem osamdesetih godina 20. veka iz naše fabrike je izašlo 230.000 vozila, od kojih je 130.000 nosilo oznaku "Zastava 101" ili "128". Ostali su bili "fiće", "floride" i "jugići".

Za ono vreme neverovatno prostran auto!

"Stojadin" je bio prostran u odnosnu na sve ostale domaće automobile, pa su u njemu mogle da se voze četiri odrasle osobe. Prtljažnik je bio ogroman za ona vremena.

Korozija mu je bila najveći neprijatelj!

I danas se na parkingu može videti čuvena "Skala 55" često u beloj, tamno crvenoj ili petrolej boji. Najčešće je počela da je "jede" korozija, vrata pomalo vise, presvlake su sintetičke, migavci i retrovizori su polomljeni. Večita nedoumica glasi: Da li je prodati?

Pročitajte još: Bio je RUŽAN, svi su mu se smejali, ali danas KOLEKCIONARI ne pitaju KOLIKO KOŠTA

Kineska tabla Foto: A. M.

Cena ovog automobila, pod uslovom da je u voznom stanju, iznosi oko 500 evra. Međutim, ukoliko je originalna, a to podrazumeva instrumentnu ploču iz Kine, motor iz Fijata, "trajalove" gume i sedišta iz Floride.

Proizvedeno je više od milion vozila, a danas ih je ostalo tek...

"Skala" je, koje god godišnje nosila, bila na nivou modela iz 1971. godine, kada je "stojadin" počeo da krstari ulicama. Model "Skala" je počeo da se proizvodi 1988. godine, ali je, uz minimalne izmene, isti kao i čuveni "kec".

Poslednji automobil je u "Zastavinoj" fabrici napravljen 20. novembra 2008. godine, a to znači da ne ispunjava ekološke standarde. Međutim, "stojadin" i "kec" će uskoro posati oldtajmeri

Pročitajte još: SVI su ga ŽELELI, a onaj ko ga je IMAO bio je KRALJ ASFALTA

Proizvedeno je 1.045.458 primeraka ovih automobila, ali se procenjuje da ih do danas nije ostala ni šestina, ali nisu svi u voznom stanju. Dakle, ukoliko imate zatvorenu garažu - čuvajte ovaj auto.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.