· · Komentara: 0
NEVEROVATNO

Promašene investicije Srbije danas su turističke atrakcije: Znate li ko ima stanicu BEZ PRUGE i most BEZ REKE?

Ivanjica ima zgradu železničke stanice, ali ne i prugu. Loznica je četiri puta pokušavala da izgradi prugu, ali...

1619597113_Ivanjica.jpg
Ivanjica Foto: V. Danilov

Železnička stanica se nalazi u centru Ivanjice, odmah preko puta opštine, a koristi je  Socijalistička partija Srbije. Voz nikada nije stao na ovoj stanici.

Pročitajte još: Laloljupci su najveći putnici, a objašnjenje je jednostavno

Ivanjica je izgradila zgradu u vreme kad se gradila pruga Beograd - Bar i trebala je tu da prođe. Ivanjčani su hteli spremnid a je dočekaju, ali prigu nisu dočekali. Nažalost, pruga je, intervencijom komunističkog političara Slobodana Penezića Krcuna koji je bio iz Užica, preusmerena na drugu stranu.

Da li je Krcun preusmerio prugu?

Zgrada iz vremena socijalizma dalje stoji, iako pruga dovde nikada nije došla!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TOG Loznice (@tog_loznice)

Verovali ili ne, ali Loznica zamalo da dobije prugu. I to četiri puta. Prvi put su počeli sa izgradnjom 1914. godine, ali su zbog Prvog svetskog rata radovi prekinuti. Drugi put 1941. godine i opet ih je omeo rat. Pokušali su i 1990. godine, ali je počeo rat u okruženju i sankcije, pa je nestalo para.

Četiri puta su počinjali radovi, ali...

Poslednji put su pokušali 1998. godine i meštani Jadra,, Rađevine, Podgorine i Azubikovice su se obradovali, ali je počelo bombardovanje i novac je otišao za obnovu, a ne izgradnju!

Pročitajte još: Julija Gorjačeva zna gde je Titov TAJNI restoran u Moskvi i šta srpski turisti moraju da vide

Zrenjanin ima most, ali ne i reku!

 

Foto: S. Pašić

Zrenjanin je dugo imao most koji su nazivali Veliki čelični most ili jednostavno "bečkerečka ćuprija", a nalazio se u centru grada. Ispod mosta je tekla reka trave.

Pročitajte još: Ako imate brkove prijavite se za TAKMIČENJE i pobedite Vuka Karadžića! Ovo su USLOVI

Projektovan je u birou Aleksandra Gistava Ajfela, izgrađen je 1904. godine  da bi se lakše prelazilo preko Begeja. Most nije održavan pa je korodirao i gradska vlast ga je isekla i sklonila. Ipak, pored je ostao drugi Viseći most koji je spajao Malu Ameriku sa centrom grada. Ovaj most je 1985. godine ostao na suvom jer je gradska vlast odlučila da od Begeja napravi tri mala jezera. Most je tri decenije stajao iznad trave.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU 

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.