· · Komentara: 0
HRANA

Šta jesti NA POSLU? Imamo ZDRAVA REŠENJA za vas!

Koliko puta u toku dana na poslu čujete pitanje „Šta ćemo danas jesti“?

1595334809_Depositphotos_245178708_s-2019.jpg
Foto:Deposit

Uglavnom birate između grickalica i visokokaloričnih nezdravih sendviča. Da vas ne bi mučila ova dilema, jer i u jednom i u drugom slučaju grešite, nosite hranu od kuće. Ne tražite izgovore i nađite vremena pošto ćete se u suprotnom za koju godinu suočiti s gojaznošću, hroničnim umorom i ozbiljnim zdravstvenim problemima poput visokog krvnog pritiska.

Pročitajte još: O ovom hotelu KOLAJU PRIČE, svaki detalj govori JEDNO, a sada mami i SRBE (FOTO)

Pročitajte još: Da biste imali MIRAN i KVALITETAN SAN držite jednu od ove tri BILJKE u SPAVAĆOJ SOBI

I na poslu možete da se hranite zdravo!
 

– I na poslu možete da se hranite zdravo. Dovoljno je da masno lisnato testo zamenite niskokaloričnim integralnim hlebom i žitaricama, koji će vas brzo zasititi, i salatama. Za samo pet minuta možete da napravite ukusnu, a zdravu kombinaciju povrća, mladog sira, belog mesa ili tunjevine. Imajte na umu da salate od testenine i krompira sadrže mnogo ugljenih hidrata, što znači da nisu ništa bolje od sendviča – objašnjava nutricionista Mirjana LJutić.

Foto: Pixabay

Pročitajte još: LJubitelj ste HLEBA? Nema problema, skinite kilograme DVOPEK DIJETOM

NAPRAVITE ZDRAV SENDVIČ

Ukoliko ne možete bez sendviča, pravite ih od integralnog hleba, s tunjevinom, piletinom, ćuretinom, šniclama od soje i svežim povrćem. Kao namaz, umesto maslaca, koristite svež sir, obranu pavlaku ili pastu od soje.

Sendvič, može, ali od integralnog hleba!
 

– Gojazne osobe često govore da ne uspevaju da smršaju jer dosta vremena provode na poslu, a tamo ne mogu zdravo da se hrane. Onda gladuju misleći da će tako smršati. Međutim, napadi užasne gladi su frustrirajući faktor jer glad podstiče loše raspoloženje i posle izgladnjivanja predstoji nekontrolisano prejedanje – upozorava LJutićeva.

Pročitajte još: Nakon svakog alkoholnog pića popijte ČAŠU VODE, a za to postoji dobar RAZLOG!

Mršavljenje
Zaposlenima koji žele da smršaju savetuje se da jedu što ćešće, i to male obroke. Za njih je, idealan bareni brokoli jer je niskokaloričan, brzo zasiti i vrlo je zdrav jer sadrži dosta folne kiseline.

– Za ručak jedite što više zelenog i zeljastog povrća, kupus salatu i salatu od svežeg spanaća. Dobra je i artičoka, koja stimuliše izlučivanje žuči, te tako povećava uklanjanje nakupljenih toksina u organizmu.

Jelovnik za kancelariju

Doručak: dvopek od integralnog brašna, vegetarijanska biljna pašteta posuta semenkama lana i susama i šoljica zelenog čaja (340 kcal)

Užina: šolja bezmasnog jogurta (65 kcal)

Pročitajte još: Ako ga pravilno koristite, običan LIMUN može da izleči PET bolesti, evo i kojih

Ručak: 90 g pečenih pilećih prsa, 100 g barenog brokolija, zelena salata i tanko parče crnog hleba (275 kcal)

Je l’ svaka voćka idealna užina?

Foto: Deposit

DA

Umesto grickalica, koje imaju visok procenat masnoće, na poslu je ipak bolje da grickate voće. Jedite jabuke pošto odlično blokiraju glad i kivi jer smanjuje potrebu za slatkim. Banana momentalno stvara osećaj sitosti, pa je idealna užina za osobe koje su na dijeti.

Nije sve voće isto!
 

NE

LJudi misle da mogu da jedu neograničene količine voća jer ono ne goji, a to uopšte nije tačno. Nije svaka voćka ista. Primera radi, jedan avokado ima 50 grama masti, kao i 150 g masne guščetine. Izbegavajte grožđe i šljive, jer su izuzetno kalorične.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.