· · Komentara: 0
DIJETE

SUPER HRANA: Namirnice koje same tope kilograme bez stroge dijete

Hrana sa velikim procentom vode uticaće da se dugo osećamo sitima

1623166016_Depositphotos_200972366_s-2019.jpg
Foto: Depositphotos

Ukoliko se opredelimo za hranu sa visokim procentom vode, ona će na naš organizam delovati tako da ćemo se duže osećati sitima i u svoj organizam unositi značajno manje kalorija. Na taj način, manje hrane ćemo generalno unositi i na taj način, gubiti na težini.

Pročitajte još: Potreban je samo 21 minut: Ove subote radimo HIIT TRENING sa trenerom Marijom (VIDEO)

Hrana sa mnogo vode

Kad izaberemo hranu sa velikim procentom vode, osećamo se siti bez obzira na to što konzumiramo manje kalorija, i na taj način možemo izgubiti na težini, objašnjava nutricionistkinja Kristina Eser. Osobe koje jedu pet obroka voća i povrća na dan unose manje kalorija. Istovremeno, voće, povrće i jogurt takođe imaju mnogo vitamina i minerala, objašnjava ova nutricionistkinja.

Pročitajte još: SPREMITE SE ZA LETO! Efikasne vežbe sa TEGIĆIMA koje zatežu leđa, stomak i ruke

Integralne semenke

Proizvodi koji sadrže integralne semenke takođe mogu pomoći.

- U želucu integralne semenke imaju funkciju poput sunđera, apsorbuju vodu koja hrani daje njenu težinu i volumen. To stvara osećaj da pre osetimo sitost i ne jedemo tako mnogo kalorija. Za zaštitu mišića potrebne su nam belančevine - objašnjava Eser.

Pročitajte još: VEŽBE ZA NOGE koje možete da radite i sedeći na KANCELARIJSKOJ STOLICI (VIDEO)

Upravo belančevine uzrokuju da se ljudi osećaju posebno sitima, što je upravo ono što želimo. Osećaj sitosti dok se u isto vreme gubi težina. Međutim, same belančevine nisu dovoljne da se održava mišićno tkivo, nego su za to potrebne i telesne vježbe.

Optimalne rezultate dobićemo upravo kombinacijom vežbi snage i izdržljivosti. Savršena vežba snage je plank.

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.