· · Komentara: 0
FIZIČKA AKTIVNOST

Trčite! Ovaj vid rekreacije VRAĆA MENTALNU SNAGU

Tokom ove fizičke aktivnosti mozak se oslobađa mnoštva suvišnih informacija koje nas opterećuju

1603400363_trcanje.jpg
Foto: Pixabay

Postizanje duhovnog mira je ključna stvar za sreću i umeren životni tempo. Ipak, ovo nije lako postići i brojne su tehnike koje pokušavaju da nam olakšaju ovaj proces i očiste misli. Trčanje je uprova jedan od idealnih metoda za jačanje fizičkog sastava organizma i istovremeno čišćenje mislim, brisanje aneksioznosti i smanjenje stresa u organizmu.

Pročitajte još: Kako da vaš PODBRADAK nestane: Ove jednostavne VEŽBE će vam pomoći

Autor Skot Daglas u svojoj knjizi "Trčanje je moja terapija" objašnjava kako ga je trčanje psihički izlečilo. Takođe, on otkriva i nekoliko trikova koji će svakodnevni trening trčanja učiniti još delotvornijim. On ističe da je svako trčanje bolje od nikakvog, ali postoje koraci koji će efekte trčanja dodatno pojačati. 

Pročitajte još: NIJE teretana: Najefikasnije se MRŠAVI ovim aktivnostima


Foto: Depositphotos

Raspoloženje se osetno popravlja nakon 30 minuta trčanja, a svaka minuta koju pretrčite iznad toga čini da dobro raspoloženje duže potraje. Osim toga, i trening od 20 minuta je puno bliži onom od 90 minuta, nego od nikakvog treninga. Najvažniji korak je onaj prvi. Za početak trčite rutom koju možete skratiti ili produljiti kada god poželite.

Vaš tempo je najbolji

Pročitajte još: Probajte AVIVA VEŽBE koje su savršene za ŽENE

Naučnici su otkrili da je najučinkovitiji trening za mozak onaj umerene jačine jer se tada u telu luči najviše serotonina. Idealan intenzitet trčanja je onaj pri kojem mogu neometano govoriti. Ipak, uticaj trčanja na psihu puno je veći od hemijskog. Guranje samoga sebe preko svojih granica jača karakter i čini nas zadovoljnima, a postizanje rezultata tome dodatno doprinosi.

Pročitajte još: Ovo su 3 brazilske brze VEŽBE za ZATEGNUTU ZADNJICU, a rade ih POZNATE MANEKENKE (VIDEO)

Isto tako važno je razvijati ljubav prema sebi i dozvoliti si u posebno teškim danima skroz lagani trening, čak i šetnju umesto trčanja. 

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.