· · Komentara: 0
ZDRAV TRENING

Vežbate, trenirate, trčite... Evo kada morate da stanete i koji je prvi ZNAK DA STE PRETERALI!

Brojanje kalorija, minuta na trening, kilograma i opsednutost postaju normalna svakodnevnica i prvi znak da smo preterali...

1603145665_fitnes.jpg
Foto: Pixabay

Zavisnost od vežbanja i savršenog izgleda postali su sve češća bolest savremenog društva, posebno usred opsednusti društvenim mrežama. Iako je redovno vežbanje poželjno, problem nastaje kada naše telo i organizam ne mogu da izdrža našu psihičku opsednutost dobrim izgledom.

Pročitajte još: Kako da vaš PODBRADAK nestane: Ove jednostavne VEŽBE će vam pomoći

Prvi problem kojim vaš organizam šalje signale da ste preterali sa vežbanjem je da nemate normalan san, da ne možete noćim dugo da zaspete i da vam se u toku ležanja broj otkucaja značajno uvećava.

Ovo se dalje reflektuje i na pogrešne prehrambene navike i preteran unos određenih vitamina i proteina, koji telu ne prijaju.

Foto: Depositphotos

Pročitajte još: Probajte AVIVA VEŽBE koje su savršene za ŽENE

 

Trening mora biti takav da ne nadilazi telesne mogućnosti pojedinca.

Ograničite se na 10 sklekova, ne preterujte.

Ukoliko možete da napravite najviše deset sklekova, ograničite se režim vežbanja na deset sklekova dok jednog dana ne budete mogli da napravite jedanaesti. Telo se ne sme naprezati preko granica njegove izdržljivosti jer je u tom slučaju efekt kontraproduktivan.

Pročitajte još: NIJE teretana: Najefikasnije se MRŠAVI ovim aktivnostima

Idealan režim vežbanja se sastoji od tri vrste vežbi, kardiovaskularne aktivnosti za jačanje pluća i  srca, mišićne aktivnosti za jačanje svih grupa mišića i pravilna ishrana.

Pročitajte još: Ovo su 3 brazilske brze VEŽBE za ZATEGNUTU ZADNJICU, a rade ih POZNATE MANEKENKE (VIDEO)

Prvi pokazatelji da te zavisni od vežbanja

  • Vežbate sami, izolovani od drugih
  • Sledite preterano strog režim vežbanja
  • Vežbate dva ili više sati dnevno bez prekida
  • Opsednuti se gubitkom kilograma i trošenjem kalorija
  • Vežbate i kad ste bolesni ili povređeni
  • Vežbate do tačke boli ili preko nje
  • Izbegavate posao, školu, društvene aktivnosti radi vežbanja

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.