Oglas
· · Komentari: 0
LEGENDA

VOZI, sigurno te NEĆE OSTAVITI na PUTU! Ove reči se mogu reći SAMO za JEDAN AUTO (FOTO)

Viktor Lazić je sa "nivom" prešao, od Londona do Vladivostoka i od Norveške do Iraka, 300.000 kilometara kroz 40 zemalja.

1602956519_Viktor.jpg
Viktor Lazić sa "nivom" na putu po Aziji Foto: Viktor Lazić
Oglas

Godina 1976. će u istoriji automobilizma biti zabeležena kao ključna, jer je tada iz "Ladine" fabrike izašao model VAS 2121, u Srbiji poznatiji kao "niva". Na ruskom "niva" znači - polje.

Tako je i bilo - "niva" je sinonim za terensko vozilo kojem ništa ne može sneg, led, blato, voda! Ovaj automobil može da stigne u najzabitije selo Balkana, ali i da vozi od kraja do kraja sveta!

Pročitajte još: Od DISKO auta je svima ZASTAJAO DAH: Stavite slušalice! (VIDEO)

Viktor Lazić je sa njegovom "nivom" prokrstario ceo svet: tri kontinenta i 32 države. Samo jedno putovanje trajalo je 421 dan tokom kojeg je samo 65 noći proveo u krevetu, a 308 u "nivi"! Ovaj automobil je prešao 140.000 kilometara i prošao 102 policijske kontrole!

Penje se uz drvo!
Veoma je pregledna i bolje vozi po blatu i vodi, nego autoputu gde usporava saobraćaj. Viktor kaže da su oni kojima je "tvrda" razmaženi, jer auto koji može da se "popne uz drvo" ne može da bude i nežan!

- Na ovom putovanju se pokvarila 34 puta: prvi put u Hrvatskoj, ali je najveći kvar bio u Mongoliji - seća se Viktor Lazić, advokat i osnivač ADLIGAT muzeja.

U krevetu je proveo 65, a u "nivi" 308 noći!

Tokom ovog putovanja Viktor je smršao 22 kilograma, a najduži period bez kupanja iznosio je 16 dana.

Pročitajte još: Da li ste znali da je prvi vozač automobila bila ŽENA? (FOTO)

Viktor je sa "nivom" stigao do Ararata Foto: V. Lazić

- Niva je poznata kao auto koji se često kvari, a najviše kada je nova, jer se posle navikne na vozača, ali njena najveća prednost su upravo ti kvarovi, jer su takvi da sam mogao da ih popravim uz pomoć štapa i kanapa i uvek sam uspevao da se dokotrljam do nekog grada i nađem majstora - ističe Viktor.

Kroz vatru i vodu Foto:V.L.

Pročitaje još: Italijani su ga zvali "fiat 126", Poljaci "maluh", a mi - peglica! (FOTO)

NJegovu tvrdnju ilustruje iskustvo iz Mongolije: kada mu je majstor jedva popravio teži kvar, a lampica nastavila da gori rekao mu je da slobodno vozi, jer će to popraviti kada stigne u Srbiju!

Teško je ne zavoleti je!

- Upravo zbog toga je teško ne zavoleti "nivu", jer zajedno sa vozačem prolazi muke i podržavaju jedan drugog - smeje se Viktor.

Blato nikada nije problem Foto: V. Lazić
Niko ne krade ladu!

Kaže da i danas sa osmehom na licu i velikim zadovoljstvom seda za volan. Tačnije, ističe da je ne doživljava kao automobil ili vozilo nego kao dom pošto je u njoj proveo mnoge noći, a ne samo dane.

Vodio sam je u Toljati!

Velika prednost "lade" je što niko nigde neće da je ukrade! Iz nje su mu 16 puta ukrali fotoaparat, ali sam auto - nikada!

Pročitajte još: PRVA FILMSKA scena VOŽNJE, zvali su ga "NARODNI AUTO", a DANAS ga voze POSEBNI LJUDI

- Zovem je "moja lada", a častio sam je za sve kuda me je provela i odveo sam je u Toljati, njeno rodno mesto i zajedno smo posetili smo fabriku u kojoj se rodila!

Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Pošalji komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas