Последице пандемије највише су осетиле авиокомпаније, а путници ће "помоћи" опоравак!
Авиокомпаније и даље своде рачуне, али је сигурно да ће многи банкротирати. Европски гиганти су већ најавили: "Луфтханса" неће ширити флоту него отплаћивати дугове, а "Бритиш Ервејз" ће пензионисати флоту Боинга 747. Опоравак авиоиндустрије "платиће" путници.
Прочитајте још: Ова земља ШИРИ РУКЕ туристима, дају БЕСПЛАТАН ПЦР ТЕСТ, Руси већ шаљу ЗАХТЕВ ЗА ЛЕТОВЕ
Једно је сигурно - оно што вас је раније на путовањима излуђивало следеће године ће вас доводити до беса! Наиме, последњих година авиокомпаније су миц по миц почеле да наплаћују све, па и ваздух! Прво су наплаћивали интернет, па храну, прво додатни, а онда сваки пртљаг. На крају су многи у авиону увели систем продаје и хране и пића, а неке нискобуџетне простор за ноге и тоалет.
Трећину прихода имали су од наплаћивања пића, храна и пртљага!
Све то, не само што ће наставити да наплаћују, него ће и поскупети! Приход од ових, додатних садржаја прошле године код стандардних авиокомпанија чинио је око 12 одсто прихода. Код нискобуџетних доносио је трећину прихода!
Поред додатних услуга поскупеће и авиокарте. Које ће авиокомпаније "преживети" биће познато када се види које су државе понудиле помоћ националним авиокомпанијама. Остали ће због кредита - пропасти.
Прочитајте још: Јесте ли спремни да путујете у СВЕМИР? Постоји ПЛАН И ПРОГРАМ, а ваше је да се пријавите
Авиокомпаније раде за профит само када је кабина попуњена 80 одсто. Због тога није заживела идеја о социјалној дистанци и свако друго место у у авиону остане празно. Многи претпостављају да ће се, чак, повећати број седишта!
Пакујте мале кофере, јер наплаћиваће све и то још скупље! Фото: Пиксабеј
Тачније, тренд смањења седишта влада већ годинама, али га многи нису приметили. Америчке авиокомпаније су почеле да "крупним" људима наплаћују два места, а ове године Федерална администрација за ваздушни саобраћај треба да дефинише димензије седишта, односно одлучи шта је "елементарни комфор" у авиону.
Авиокомпаније се неће опоравити три, а далеке дестинације пет година!
Стручњаци верују да се авиоиндустрија неће оправити три, а интерконтинетална путовања пет година! Уочи епидемије је понуда дугих летова била на врхунцу, а цене изузетно конкурентне. Путници су масовно путовали на Бали и Тајланд по ценама европских летова, уз садржаје и велику удобност.
Нема више јефтиног Балија и Тајалнда...
Неће више тако бити. Многи превозници ће банкротирати, а други смањити флоту. Због нестанка конкуренције, моћи ће да формирају високе цене карата за дуголинијске летове, како би плаћали кредите за авионе.
Прочитајте још: ИСТИНИТА ПРИЧА: Три месеца ЖИВЕО НА АЕРОДРОМУ о трошку авиокомпаније, па рекао: Идем сада кући!
Верује се да ће авиокомпаније које су постале глобални лидери у индустрији бити највише погођене. Дакле, треба бирати авионе који припадају националним авиокомпанијама, јер су државе широм света већ "упумпале" помоћ од 123 милијарде долара.
Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ