Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
АВИОНИ

Како ћемо ЛЕТЕТИ наредне године? Имаћемо ЕЛЕМЕНТАРНУ УДОБНОСТ и бићемо БЕСНИ!

Последице пандемије највише су осетиле авиокомпаније, а путници ће "помоћи" опоравак!

1596366560_airplane-seats.jpg
Фото: Пиксабеј
Oglas

Авиокомпаније и даље своде рачуне, али је сигурно да ће многи банкротирати. Европски гиганти су већ најавили: "Луфтханса" неће ширити флоту него отплаћивати дугове, а "Бритиш Ервејз" ће пензионисати флоту Боинга 747. Опоравак авиоиндустрије "платиће" путници.

Прочитајте још: Ова земља ШИРИ РУКЕ туристима, дају БЕСПЛАТАН ПЦР ТЕСТ, Руси већ шаљу ЗАХТЕВ ЗА ЛЕТОВЕ

Једно је сигурно - оно што вас је раније на путовањима излуђивало следеће године ће вас доводити до беса! Наиме, последњих година авиокомпаније су миц по миц почеле да наплаћују све, па и ваздух! Прво су наплаћивали интернет, па храну, прво додатни, а онда сваки пртљаг. На крају су многи у авиону увели систем продаје и хране и пића, а неке нискобуџетне простор за ноге и тоалет.

Скупо Фото: А. М.
Трећину прихода имали су од наплаћивања пића, храна и пртљага!

Све то, не само што ће наставити да наплаћују, него ће и поскупети! Приход од ових, додатних садржаја прошле године код стандардних авиокомпанија чинио је око 12 одсто прихода. Код нискобуџетних доносио је трећину прихода!

Поред додатних услуга поскупеће и авиокарте. Које ће авиокомпаније "преживети" биће познато када се види које су државе понудиле помоћ националним авиокомпанијама. Остали ће због кредита - пропасти.

Прочитајте још: Јесте ли спремни да путујете у СВЕМИР? Постоји ПЛАН И ПРОГРАМ, а ваше је да се пријавите

Авиокомпаније раде за профит само када је кабина попуњена 80 одсто. Због тога није заживела идеја о социјалној дистанци и свако друго место у у авиону остане празно. Многи претпостављају да ће се, чак, повећати број седишта!

Пакујте мале кофере, јер наплаћиваће све и то још скупље! Фото: Пиксабеј

Тачније, тренд смањења седишта влада већ годинама, али га многи нису приметили. Америчке авиокомпаније су почеле да "крупним" људима наплаћују два места, а ове године Федерална администрација за ваздушни саобраћај треба да дефинише димензије седишта, односно одлучи шта је "елементарни комфор" у авиону.

А, бизнис и прва класа?
Путници прве класе чинили су пет одсто путника, али чак 30 одсто прихода. То је омогућавало да се седишта у економској класи купе по повољним ценама. Епидемиија је уништила пословна путовања. Стручњаци сматрају да је заувек изгубљено 15 одсто пословних путника, а да у будућности ће  компаније наставити са видео састанцима и смањити путовања.
Авиокомпаније се неће опоравити три, а далеке дестинације пет година!

Стручњаци верују да се авиоиндустрија неће оправити три, а интерконтинетална путовања пет година! Уочи епидемије је  понуда дугих летова била на врхунцу, а цене изузетно конкурентне. Путници су масовно путовали на Бали и Тајланд по ценама европских летова, уз садржаје и велику удобност.

Нема више јефтиног Балија и Тајалнда...

Неће више тако бити. Многи превозници ће банкротирати, а други смањити флоту. Због нестанка конкуренције, моћи ће да формирају високе цене карата за дуголинијске летове, како би плаћали кредите за авионе.

Прочитајте још: ИСТИНИТА ПРИЧА: Три месеца ЖИВЕО НА АЕРОДРОМУ о трошку авиокомпаније, па рекао: Идем сада кући!

Верује се да ће авиокомпаније које су постале глобални лидери у индустрији бити највише погођене. Дакле, треба бирати авионе који припадају националним авиокомпанијама, јер су државе широм света већ "упумпале" помоћ од 123 милијарде долара.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas