Očekivano: Znate li koja je najbolja igrica 21. veka?

28. 02. 2020. 000000 15:08

Koncept igrice zasnovane na blokovima (sendboks) od 2009. godine rezultirao je najvećom bazom obožavalaca, koje je do sada jedna igrica imala što je svrstava na prvo mesto najboljih igrica 21. veka, piše Gardijan.

Na osnovnoj verziji igrice "Majnkraft" zasnovani su i filmovi, komponovane  pesme o njenom nelinearnom načinu igre i mogućnosti da igraći primene maštu u načinu igradnje gradova i složenih građevina.

Pročitajte još: Pet novih igrica stiže u martu

Iako je prvobitno lansirana u 2009. godini, igrica "Majnkraft" svoje puno izdanje dobila je tek u novembru 2011. godine sa neverovatnih 10 miliona registrovanih igrača. Kasnije su usledile konverzije sa PC računara u Iksboks, plejstejšn i pametne telefone, čime su kreatori igrice privukli novu publiku.

Prodata za 2,5 milijarde dolara
Kompanija Majkrosoft sredinom 2014. godine otkupila je igricu "Majnkraft" zajedno sa firmom Mojang, koja je igricu i napravila. Cifra za koju je kompanija preuzela Majnkaft i Mojang je čak 2.5 milijarde dolara!

Multiplejer opcija okupola milione igrača

U "Majnkraft" igrači mogu samostalno graditi ili se pridružiti prijateljima, uvodeći novi oblik kreativne saradnje na mreži. Koristeći komponentu crvenog kamena u igri, koja omogućava da se predmeti u svetu napajaju električnim pogonom, obožavatelji igrice su počeli da grade složene mašine, uključujući radne mašine. 

Pročitajte još: Ako uključite OVU OPCIJU na telefonu, baterija na Androidu će trajati duže

Sa više od 175 miliona primeraka koji su sada prodati na nizu uređaja, sa pametnih telefona do slušalica u virtuelnu stvarnost, "Majnkraft" je prevazišao ideju šta su igre i šta mogu da postignu. 

Dva iskustva igranja
Prvi nivo iskustva je Survajv mod u kome su igrači morali da se bore protiv zombija i džinovskih pauka dok su rudarili za resurse. U drugom nivou, Creative mode igrači su dobili neograničen inventar drvenih, staklenih i kamenih blokova da bi se koncentrisali na izradu svojih ambicioznih projekata.

Prilagođen različitim potrebama igrača

Tokom protekle decenije, "Majnkrat" je postao hobi i društveni prostor. Postavljeni su serveri za osobe sa autističnim spektrom, koji pružaju vitalno sredstvo za susret i komunikaciju sa drugima. Stotine škola širom sveta koristi edukativno izdanje "Majnkrafta" za podučavanje fizike, geologije, drame, umetnosti, elektronike i održive poljoprivrede. Kulturni i obrazovni domet igre je ogroman.