Ovaj auto troši kao upaljač, ali ga šalju u istoriju (Video)

Petar Živković

10. 05. 2020. 000000 19:00

Foto:"BMW"

Predstavljen je 2013. godine i odmah je postao bestseler u svojoj kategoriji! Bavarski gigant "BMW" je te godine lansirao model "i8" hibrid, koji se pravio u dve verzije, kao rodster i kao kupe.

Foto:"BMW"


Sa emisijom Co2 od svega 42 grama po pređenom kilometru i potrošnjom benzina od 1,8 litara na 100 pređenih kilometara, uz sjajne prodajne rezultate, ovaj automobil je zaslužio jedno od počasnih mesta u "Kući slavnih" ove komapnije, među velikanima sportskih automobila kao što je legendarni "BMV M1"!

Pročitajte još: BMV ulaže više od 30 milijardi evra do 2025!

Prvi "plag-in" hibridni model bavarske kompanije, odlikovala je neverovatno agilna vožnja koja pruža veliko vozačko zadovoljstvo .Od 2014. godine prodato je više od 20.000 ovih primeraka.
Ovaj automobil je dobio i veliko priznanje kada ga je FIA (Svetska automobilistička federacija) izabrala za "sejfti-kar" ( "vozilo bezbednosti") na trkama "Formule E".


"Bi turbo" benzinski motor (pogon na zadnje točkove) i elektromotor (pogon prednjih točkova) zajedno isporučuju sjajnih 374 KS uz pogon na sve točkove.

To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 kilometara na čas za svega 4,4 sekunde. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 kilometara na čas.

Pročitaje još: Kako da, kad pazarite polovnjak, ne kupite "mačku u džaku"?

"BMW" je najavio ulaganje nekoliko desetina milijardi evra do 2025. u procesu prestruktuiranja proizvodnje na električna vozila.