Pogledajte kako su "zategli bore" na "suzuki ignisu"

Petar Živković

14. 07. 2020. 000000 16:49

Foto:"Suzuki"

Nekada se neki, model automobila, dakako ako je bio uspešan na tržištu, proizvodio i više od sedam-osam godina, nekada i svih deset.

A onda su nas polako navikli da svakih tri-četiri godine proizvođači vrše promene na svojim modelima, blaže, kozmetičke, popularno nazvane "fejslifting" ili "zatezanje bora".

Pročitajte još:"Fijat" ponudio automobile koji štite i od KORONE!

Jednostavno, konkurencija ne spava, a skoro svakodnevno se primenjuju nove savremenije tehnologije, pri čemu su i kupci sve zahtevniji. Ko bi sada kupio automobil, recimo bez "tač-skrina"?

Foto:"Suzuki"

Kako to izgleda pokušaćemo da vam pokažemo na izuzetno uspešno, mnogo nagraivanom, modelu "Suzuki ignis" koji se pojavio, kao veliko osveženje na tržištu 2016.

Ovog mališana među terencima, krosoverima, u "Suzukiju" su "podmladili"krajem marta ove godine.
Osnovne crte su ostale iste. Promenjeni su prednji branici, rešetka. Redefinisane su i boje interijera, a ionako efikasna i štedljiva mašina pod haubom je dodatno unapređena sa "mild hibridnom" tehnologijom.

Foto:"Suzuki"

Sa prednjim i zadnjim novim branicima, ukrašenim srebrnim dodacima, naglašena je SUV crta ovog lepotana.

Tu su i nove boje. Jednobojnih ima čak 11 a dvobojnih sedam, uključujući i "karavan slonova kost bisernu metalik", "raš žutu metalik", "taf kaki bisernu mertalik".

Pročitajte još:Garancija na auto-baterije 10 godina ili MILION kilometara!

I unutrašnjost je obogaćena novim bojama poput "lazuli medijum plavo-biserne" i "midijum sive metalik". Nešto je drugačije prepakovana i instrument tabla.

Novi agregat "K12D 1.2 dualdžet" sa "mild hibrid" sistemom raspolaže litijum-jonskom baterijom od 10 amper-časova i dodatno utiče na smanjenje potrošnje goriva.