"Audi A3" stiže u evropske salone i sa tri cilindra!

Petar Živković

29. 07. 2020. 000000 08:17

"Audi A3 sedan" (Foto:"Audi")

Da je pre desetak godina neko i pomenuo da će "Audi" neku od svojih limuzina prodavati sa trocilindarskim motorom, malo ko bi u to poverovao. Ali, vremena se menjaju, ekologija je sve značajnija stavka u planiranju kupovine automobila, pa će "Audi" sa svojim modelom "A3" u varijantama sedan i "sportbek",  sa supermodernim 1.0 litarskim, trocilindrašem, TFSI biti po meri ekološki osvećenih kupaca.

"Audi A3 sportbek" (Foto:"Audi")

Naravno, njima neće ništa nedostajati što se tiče performansi motora, jer ovaj malolitražni (dosta jeftinija i registracija) model, koji troši "kao upaljač" ima, sasvim dovoljnih, podsticanih turbinom, 110 "konja".

Ko želi nešto više, na raspolaganju mu je snažnija benzinska verzija koja ima turbo motor od 2.0 litara, takođe iz familije TSFI i koji isporučuje 150 "konja". Pored manuelnog menjača u ponudi za ovaj model je i sedmostepeni S-tronik, automatski menjač sa duplim kvačilom.

Pročitajte još: U Briselu predstavljena nova "tojota jaris" (FOTO/VIDEO)

Kompanija iz Ingolštata, "Audi" ne odustaje ni od dizelaša. I tu se radi o najsavremenijim agregatima koji ispunjavaju veoma stroge ekološke propise Evropske unije. U ponudi su takođe dve verzije motora od 2.0 litara opremljenih turbinom. Razlika je u snazi. Slabiji motor ima 115, a jači 150 KS.

Pročitajte još: "Lanča lambda" je ostavila neizbrisiv trag u auto-industriji

Dok prvu verziju možete dobiti i sa manuelnim menjačem, drugu "Audi" isključivo isporučuje sa sedmostepenim automatskim S tronik menjačem i duplim kvačilom.
"Audi" je ove modele "A3 sedan" i "A3 sportbek" predstavio pre nekoliko meseci. Sada kreću u auto salone širom Evrope, a osnovna verzija, u Nemačkoj, košta 27.000 evra.

                                       Pratite nas na INSTAGRAMU i FEJSBUKU