Hjundai protiv korone: Nema Sajma automobila, pa novitete predstavljaju „onlajn"

Petar Živković

13. 04. 2020. 000000 13:33

Sve je bilo spremno za „Beogradski kar – šou“ ali je on, kao i mnoge druge manifestacije otkazan (iako će možda i biti održan u nekom drugom terminu) pa su pojedini prodavci vozila u Srbiji, uvoznici, ostali zatečeni – šta raditi sa brojnim novitetima koje su pripremili za sajam.

„Hjundai Srbija“ je odlučio da sve novitete ipak odmah predstavi javnosti, ne čekajući eventualno novi termin i održavanje “Bg kar šoua“. Promicija je održana u salonima „Hjundaija Srbija“ širom države, ali i na zvaničnom portalu i društvenim mrežama. Predstavljeni su apsolutni noviteti na tržištu Srbijemodeli „hjundai sonata“, „hjundai venue“ i „hjundai kona hibrid“ S. Novi modeli, svaki u svom segmentu, donose inovacije na polju bezbednosti, udobnosti i dizajna.

U segmentu limuzina „Hjundai“ je promovisao „sonatu“ koja obiluje komforom ali i brojnim sistemima zaduženim za bezbednost putnika.

Tu pre svega treba pomenuti „Hjundai Smart Sense“ koji obuhvata sve najsavremenije napredne bezbednosne sisteme pomoći vozaču. ADAS štiti vozača funkcijama poput „Pomoć za praćenje vozne trake“ i „Pomoć za bezbedan izlazak iz vozila“, neprekidno “nadgleda” vožnju i radi tiho u pozadini skenirajući znakove na putu, a tu je i „Sistem pomoći za detekciju u mrtvom uglu.“ Sa druge strane, karoserija je najkruća do sada, ali i za 24 kilograma lakša i tiša od modela prethodnih generacija.

To obezbeđuje da „sonata“ ispunjava, a u mnogim slučajevima čak prevazilazi, najstrože standarde testiranja bezbednosti koji se sprovode u svetu.

Pročitajte još: Otvoren novi salon "Hjundaija" u Novom Sadu

Kada su u pitanju SUV modeli, „Hjundai“ predstavlja svoj novi „venue“, ekonomični urbani model, koji zbog izuzetno atraktivnog dizajna, raspoloživih boja i samog koncepta vozila, predstavlja jedinstven spoj stilizovanog i sportskog modela. Zahvaljujući naprednim karakteristikama sistema upravljanja vožnjom, tri režima vožnje i tri režima trakcije koji mogu biti intuitivno izabrani jednim pritiskom na dugme, ovaj model pored odličnog “snalaženja” u gradu može biti adekvatan saputnik i za zahtevnije terene.

Po pitanju bezbednosti, sistem vazdušnih jastuka visoke tehnologije detektuje prisustvo putnika i stepen jačine udara kako bi aktivirao vazdušne jastuke u sudaru, dok njegov napredni sistem pomoći vozaču radi na sprečavanju nezgoda.

Ono u čemu „Hjundai“ uzima primat i što globalno predstavlja njegov najznačajniji strateški pravac je razvoj hibridnih i električnih vozila. Najnoviji u ovoj klasi automobila, dostupan na našem tržištu, je „kona hibrid“, koji kombinuje moderan dizajn sa izuzetnom efikasnošću u potrošnji goriva (3.9l/100km), a sve to bez punjenja baterije i menjanja ustaljenih vozačkih navika.

Zavisno od situacije u vožnji, hibridni pogonski sistem se prebacuje između konvencioalnog motora i elektromotora, a ponekad koristi oba motora istovremeno. Zajedno pružaju snagu od 105 KS, a kao deo regenerativnog kočionog sistema, elektromotor takođe pomaže u usporavanju auta, puneći beteriju tako da vozač to ne mora da radi.

Foto:Promo