· · Number of comments: 0
PNEUMATICI

Montiranje letnjih i zimskih guma postaje PROŠLOST

Pojedini proizvođači automobila uskoro će u takozvanoj prvoj ugradnji koristiti ovaj novi proizvod

vulkanizer.jpeg

Montiranje zimskih, odnosno letnjih guma uskoro bi moglo da postane prošlost.

Ali ne radi se o tome da se preporučuje ugradnja takozvanih "univerzalnih pneumatika", koji ipak, zimi (takođe ni leti) ne mogu da "odgovore" gumama namenjenim baš za to godišnje doba.

Pročitajte još: Usvojena Uredba o subvenciji električnih i hibridnih vozila

Ovoga puta čini se, naučnici su uspeli da naprave gumu koja će i leti i zimi imatu vrhunske performanse.Naime, iz "Gudjeara" poručuju da su, prvi na svetu napravili pneumatik za celu godinu, za prvu ugradnju, koji odlikuju kako simbol snežne pahuljice (3PMSF) tako i "Klasa A" za otpor kotrljanja na EU oznaci. Simbol snežne pahuljice na alpskom vrhu (3PMSF) govori o vrhunskom prianjanju pneumatika jer je uspešno ispunio stroge zahteve koje pomenuta oznaka podrazumeva kada su u pitanju performanse na snegu

EU oznaka za pneumatike otkriva kupcima osnovne informacije o performansama pneumatika, ocenjene u tri kategorije - iskorišćenost goriva, prianjanje na mokroj podlozi i spoljašnja buka.

Na projektu su radile dve "Gudjearove" tehnološke grupe iz Luksemburga i Nemačke koje su se takođe povezale sa proizvođačima automobila

Pročitajte još: Pumpanje guma azotom pravi "bum": Jeftina usluga, a korist višestruka

Pneumatik će biti predstavljen javnosti već ove godine kad bude počela serijska montaža na vozila vodećih proizvođača automobila. . Pomenutim pneumaticima biće opremljena vozila "pežo" 2008/3008/5008, "DS3 krosbek" i "DS7 krosbek". Do kraja godine pneumatici kao prva oprema, biće montirani i na vozila nekih drugih proizvođača automobila.

Foto:Promo

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.