О браку војвоткиње и војводе од Сасекса већ неко време круже гласине да ствари не стоје баш најбоље.

Меган Маркл ретко показује своју децу на друштвеним мрежама, али овог пута је за то имала посебан разлог, па је направила преседан. Наиме, војвоткиња од Сасекса представила је свој нови бренд "Ас Евер", а овим поводом показала је како с ћерком Лилибет Дајаном босонога трчи по травњаку.
"Неки од вас су можда чули шушкања да нешто стварам. За две недеље креће моја серија на Нетфликсу, али постоји још нешто на чему сам радила. Одушевљена сам што вам могу представити Ас Евер (Као и увек) - бренд који сам створила и у који сам уложила своје срце. "Као и увек" значи "као што је увек било" или неки чак кажу "на исти начин као и увек". Ако ме пратите још од дана када сам стварала Тхе Тиг, знаћете да то значење за мене не може бити истинитије" , написала је па додала:
"Ово ново поглавље наставак је мог језика љубави, док спајам све што ценим — храну, баштованство, забаву, промишљен живот и проналажење радости у свакодневици. Наставићу са вама да делим ситнице иза кулиса док се будемо спремали за лансирање и једва чекам да се дочепате свега што смо створили. Шаљем вам пуно љубави... Као и увек, Меган."
Иначе, ова објава долази у јеку шушкања о разводу од принца Харија и Меган. Наиме, Венити Фер је у јануару ове године објавио како је неко из тима Меган Маркл куповао књигу чија је главна тема био развод. Због тога су почеле још јаче да круже гласине како је брак одбеглог краљевског пара на климавим ногама.
Уз то, руски медији недавно су писали да је принц Хари хитно хоспитализован због нервног слома, који је наводно доживео због притиска супруге која не престаје да ради на томе да буде у центру пажње иако јој се многи смеју и мисле да јој је сваки корак који је направила од када је напустила дужности у краљевској породици, чист фијаско.
Ипак, те гласине су брзо оповргнуте, и за сада ниишта не указује на то се Хари и Меган заиста разводе. У јавности се заиста као пар појављују нешто ређе него раније, а прошлог лета маркетиншки стручњаци за британске медије објаснили су да им све то изгледа као нова ПР стратегија.