Прелепа Кира Најтли се појавила данас на модној ревији модне куће Шанел која је представљена на језеру Комо у Италији и одушевила својим стајлингом. Једна од најлепших британских глумица је и амбасадор истоимене модне куће.
Кира Најлти је у одвојила време како би уживала у филмској атмосфери Шанел круз колекције за 2026. Непосредно након ревије, изјавила је како јој се јако свидела “та комбинација филмске звезде из 30-их, Студија 54 и диско ере из 70-их”.
“Постојала је та прекрасна, романтична комбинација у пастелним бојама, с воланима, дужине до пода – као да сам из филма из 30-их, осећала сам се као да сам стварно у Висконтијевом филму. А онда халтер топ у црној кожи, и помислила сам: ‘Е сад сам у диско расположењу’ – била сам негде између тога и јако срећна,” рекла је за WWД.
Један од модних детаља који Кира посебно воли? Велике машне. Заправо, што више то боље, судећи по комбинацији коју је одабрала за ову прилику – лепршаву белу блузу с црним машнама око врата, коју је упарила с дугом сукњом и појасом од низова бисера у струку.
Иначе, Британска глумица Кира Најтли (39) већ деценијама је присутна у свету шоубизниса, још од детињства. Глума јој је била судбина, с обзиром на то да су јој родитељи, Вил Најтли и Шарман Мекдоналд, обоје били позоришни глумци, док је мајка уједно била и сценаристкиња и редитељка.
До 2003. године Кира је већ била позната у Великој Британији захваљујући успешним пројектима, нарочито након филма "Баш као Бекам". Ипак, управо те године њена каријера је доживела глобални пробој захваљујући улози Елизабет Свон у авантуристичком хиту "Пирати с Кариба: Проклетство црног бисера".
Иако су многи сумњали у успех филма, он је постао огроман хит, што је довело до снимања још четири наставка. Кира је тада имала свега 19 година, а њена популарност додатно је порасла исте године захваљујући улози у романтичној комедији "Заправо љубав".

Међутим, вртоглави успех носио је и тешку цену. Кира, која је позната по искрености и јасним ставовима, често говори о мрачним аспектима славе. У разговору за "Лос Анђелес тајмс", осврнула се на непријатна искуства с почетка своје каријере, када је била изложена застрашивању и наметљивом понашању, преноси "Најжена".
"Чак и тако млада била сам свесна колико је то шокантно. Било је ту много манипулације, многи су ме мушкарци уверавали "да ја то желим". То је језик силовања. Знате: "Добила си шта си тражила". Била је то врло насилна, женомрзачка атмосфера. Јако је тешко када изгубите приватност у својим тинејџерским и раним двадесетим годинама живота, кад сте под толиким притиском у тренутку док још одрастате", истакла је Кира.
Кира се није давала ни трена, успела је, за разлику од неких колегиница, да се избави канџи напасника и да се истакне као најбоља.
Глумица која годинама јако пажљиво бира улоге, често размишља о томе.
"Но, да није било тог периода у мом животу данас не бих имала финансијску стабилност ни каријеру коју имам. Имала сам тих неколико година, од 17. до отприлике 21. и никад више нећу доживети успех какав сам тада доживела. Је ли имао високу цену? Да, јесте. Јако високу цену", рекла је.
Рекла је и како понекад није могла да верује како се људи према њој понашају у јавном простору, те како су јој јасно показивали да је она та која жели да је мушкарци прогоне.
"Било да се то догађало зато што је неко ментално болестан или зато што је неко од тога имао материјалну корист, мени је било свеједно. Било је то тешко време за младу жену изложену пажњи јавности.
Најтли, која има две ћерке, верује да је интернет значајно појачао ове проблеме.
Данас је познато како се у једном тренутку сломила. Пре неколико година открила је у интервјуу за "Холивуд репортер" да је у 22. години само експлодирала. Три месеца није могла да напусти кућу. Морала је "на хипнотерапију" да би била у стању да се појави на црвеном тепиху на додели награда Бафта 2008. године, када је филм "Окајање" у којем је играла главну улогу добио низ признања.
Најтли је 2018. године написала есеј "Тхе Wеакер Сеx", у којем је говорила о томе како експлицитна и прикривена мизогинија ућуткује жене. И обратила се колегама.
"Нисам у стању да глумим да кокетирам или мајчински се понашам да би се мој глас чуо. Болесна сам од тога. Буди фина, буди подршка, буди лепа али не превише лепа, буди мршава али не премршава, буди се*си али не превише се*си, буду успешна, али не превише успешна... Али ја не желим да будем ни заводница ни мајка, заводница и мајка, и опет заводница и мајка. Не желим да флертујем с тобом јер не желим да спавам са тобом. И не желим да се према теби понашати као мајка, јер ти нисам мајка. Желим радити, стари. Је ли то у реду? Говорити и да ме чују, да ми говоре и да слушам. Мушки его. Престаните нам стајати на путу."
Исте је године, када је "МеТоо" покрет био на врхунцу, у интервјуу за "Гардијан" објаснила да је есеј написала са циљем "наставка разговора о важним темама", надајући се да ће се више говорити о женским искуствима и да ће их друштво боље разумети у будућности.
"Пре мајчинства си се*си, али када говоримо о том тренутку ширења вагине онда је то застрашујуће. Тамо нема се*са. Зато идемо у тај неки ретрофит девица-мајка, то је лепо и сигурно. Проблем са тим сликама тај је што се врло мало жена заправо идентификује с њима. Жене би требале глумити кокете или мајке како би се њихов глас чуо. Не могу то. Мука ми је од тога", закључила је.
(Стил/Магазин Новости)