"УБИЈА МИ НИВО ИНТЕЛИГЕНЦИЈЕ": Бресвицу нису увек волели - једном приликом се нашла на мети сурових критика

Док је била у вези са Војажем, Бресквица се нашла на мети критика јавности, а ево шта је разлог

Oglas

Анђела Игњатовић Бресквица пласирала се у финале такмичења "Песма за Евровизију" на ком се публици представила нумером "Гнездо орлово".

Иако тренутно важи са једног од фаворита, те јој многи предвиђају победу, Бресквица није увек имала наклоност публике.

Наиме, 2020. године она је са својим тадашњим дечком Михајлом Веруовићем Војажем, гостовала у емисији "Амиџи шоу" након чега је доживела прави линч на друштвеним мрежама.

Они су тада говорили о свом успеху, те је Веруовић себе ставио у ранг са певачима попут Слобе Радановић и Даре Бубамаре што су многи окарактерисали као веома надмено понашање за, тада дечака, који је тек почео да се бави музиком.

"Замолила бих ову брескву да се образује", "Ово двоје нека се спусте на земљу", Ова "бресквица" ми убија сваки ниво интелигенције... Шта је ово мајко моја?", Војажу буквално неугодно како се Бресквица понаша",, "Девојка има 18 година, а буквално не зна да склопи реченицу", били су само неки од коментара испод снимка ове емисије на Јутјубу.

Горим од жеље да победим

На друштвеној мрежи X (некадашњи Твитер) појавиле су се тврдње да је Бресквица намештала себи гласове за победу на Песми за Евровизију, а тим поводом се одмах огласила и певачица.

- Након прича и оптужби да ми је песма "геноцидна" и да сам, када сам је отпевала, имала било какву другу емоцију осим љубави према својој земљи и музици, ево сада и измишљених порука о неком "плаћеном гласању" за мене. Нећу се повући и нећу ћутати, јер ја имам образ, част и васпитање који ми никада у животу не би дозволили такву срамоту. Срамота је ваша, а моја је љубав. Љубав према тој песми, према музици, према Србији у којој сам рођена. И да, ја имам силну жељу да одем на Евровизију, верујте да ни не знате колико горим од жеље да одем, јер знам да не постоји ствар којом могу да обрукам било кога, јер првенствено никада не бих обрукала себе и своје корене. Брука је ваша који ово радите. Ко год да победи, само нека часно победи - рекла је Бресквица.

БОНУС ВИДЕО:

@нпортал.рс За кога ви навијате вечерас? #еуросонг2024 #евровизија #фyп #фyпシ゚#вирал #видео ♬ оригинал соунд - нпортал

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas