У свету где се границе између стварног богатства и дигиталног сјаја све више бришу, појавио се један човек који персонификује луксуз, моћ и мистериозну харизму – познат као "Монацо Зеус".
Његово право име је Лијан Тобианах, али интернет га зна као мушкарца који вози златне Ламборџиније, живи у најскупљим деловима Монака и позира као грчки бог савременог доба.
Ко је заиста "Монацо Зеус"?
Рођен 22. новембра 1971. године и по професији адвокат. Води адвокатску канцеларију специјализовану за некретнине – АВОЦАТС ИММОБИЛИЕР Моëт ет Ассоциéс – са седиштем у Монаку. Иако његово свакодневно занимање звучи сасвим приземно, оно што га је винуло у виралне висине јесте начин на који представља свој живот.
На Инстаграму, ТикТоку и Јутјубу, Тобианах позира са моделима у вечерњим хаљинама, отвара врата златног Ламборџинија обавијеног ватром, хода у оделима по најскупљим терасама Монте Карла, све уз електронску музику и изражајне покрете налик филмским сценама.
Луксуз као бренд
На његовим снимцима нема говора – само визуелна моћ. Он не прича – он позира, маше руком, спушта сунчане наочаре и гледа директно у камеру. Његова фигура постаје симбол нечег већег: моћи, самопоуздања и контроле. У дигиталној ери, то је нова валута.
Његови аутомобили, сатови, јахте и виле привлаче милионе прегледа, али и бројна питања: Да ли је заиста милијардер? Да ли је то све заиста његово?
Милијардер или дигитални илузиониста?
Иако га многи називају милијардером, листе као што су Форбес или Блоомберг Биллионаирес Индеx га не бележе. Његово богатство се процењује на "десетине милиона евра", али нема потврда да поседује све што приказује. Многи верују да део луксуза долази од сарадњи са брендовима, изнајмљених некретнина и аутомобила – у циљу стварања снажног имиџа.
Једна од најчешћих заблуда јесте да је он власник луксузне јахте "Зеус". Међутим, прави власник те јахте је милијардер Џон Кристодоулоу, грчки тајкун са седиштем у Монаку. Тобианах, иако користи слично име на мрежама, нема везе с тим бродом.
Бог Инстаграма
"Монацо Зеус" је савршен пример модерног брендирања особе. Спој стварног успеха и дигиталне митологије. Он продаје причу – о мушкарцу који не говори, али којег сви слушају. О животу који можда није достижан, али је довољно хипнотишућ да га људи прате.
У времену када "бити неко" више зависи од броја пратилаца него од академских титула, Илиан Тобианах је искористио све карте: правник у стварности, Зеус у дигиталном свету.
И можда баш зато – он и јесте бог модерне ере.