· · Коментара: 0
РАСТ КОСЕ

ТРИ намирнице ЗАУСТАВЉАЈУ РАСТ КОСЕ и зато смањите њихову употребу

Како би коси омогућили природан развој важно је из прехране елиминирати лоше намирнице

1602748052_Depositphotos_50257821_s-2019.jpg

Осим агресивних препарата и изложености свакодневном стресу један од највећих криваца који стопирају раст косе је лоша прехрана.

Наиме уколико организму не омогућимо довољно минерала и витамина, оно нема горива које се расподељује на све функције у телу, а посебно се треба чувати испразних намирница које нам више одузимају него што нам дају. Како би коси омогућили природан развој и месечних 1.5 центиметра раста важно је из исхране елиминисати лоше намирнице.

Уместо омиљених колачића, када осетите потребу за слатким радије посегните за воћем.

Шећер

Велике количине унесеног шећера у организам ометају апсорпцију неопходних протеина за нормалан раст косе. Осим тога шећер смањује ниво витамина Е који је један од најважнијих елемената за обнављање корена косе. Рафинисане шећере замените природним, па у посластице додајте јаворов сируп или стевију.

Прочитајте још: Зашто је ЈАСМИН одличан састојак за НЕГУ КОЖЕ током ЗИМЕ

Со

Око 70 посто соли у модерној прехрани чини "скривена" со и то не само у месним прерађевинама, чипсу и сланим грицкалицама, већ и тамо где је не очекујемо - у хлебу, слаткишима, кексу. Истраживања су показала како прекомеран унос соли осим на бројне тегобе у организму утиче и на опадање косе. Стога ограничите конзумирање куповних производа и радије у исхрану укључите оброке које сами припремате код куће и у којима можете регулисати додавање соли.

Фото: Депозит

Прочитајте још: МИНИ СУКЊА у 5 ФАНТАСТИЧНИХ комбинација за предстојећу зиму (ФОТО)

Бело брашно

Лоше угљене хохидрате бројни избегавају јер се гоје, али наиме нису додатни килограми једини проблем који узрокују. Бели хлеб, тестенина, рижа у себи не садрже преко потребне минерале за обављање важних функција организма, па тако и наша коса не добија потребну храну за раст. Стога испразне залогаје замените целовитим житарицама, хлебом са семенкама, воћем, смеђом рижом, јечмом и пасуљем. Они наиме садрже знатне количине минерала, протеина и влакана који ће длаку подстаћи на раст.

 Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.