Мало је жена које су промениле индустрију лепоте онако како је то учинила Анастасиа Соаре, оснивачица светски познатог бренда Анастасија Беверли Хилс. Њена прича почиње далеко од гламура Лос Анђелеса– у малом граду у Румунији, где је рођена 1956. године, и одакле је понијела снажан осећај за естетику и упорност која ће је касније довести до светског успеха.
Анастасија Соаре рођена је1956. године и одрасла је у Румунији, у време када је земљом владао комунистички режим Николаеа Чеуческуа. Детињство јој није било лако – живот у социјалистичкој Румунији значио је скромне услове, ограничене могућности и строга правила. Али, већ тада је показивала уметнички таленат и изражено занимање за естетику и пропорције.
Њена мајка била је кројачица, а отац бродоградитељ, па је Анастасија од малих ногу учила важност прецизности, стрпљења и ручног рада. Често је помагала мајци у кројењу тканина и ускоро почела да разуме како ситне промене у облику или линији могу потпуно променити изглед — вештина која ће касније постати темељ њеног професионалног успеха.
Након завршене средње школе, Анастасија се одлучила за студије уметности и архитектуре у Букурешту. Током студија упознала се с концептом златног реза (Голден Ратио), математичког принципа који дефинише савршене пропорције у природи и уметности. Тај концепт ће јој касније послужити као инспирација за њену познату методу обликовања обрва.
Живот под комунистичким режимом
Живот у Румунији седамдесетих и осамдесетих година био је обележен политичком контролом, недостатком слободе и економским потешкоћама. Анастасија је, попут многих младих људи тог времена, осећала да су њени снови о уметности и самосталном пословању ограничени системом.
Иако је волела свој родни крај, све више је размишљала о одласку — о могућности да своје знање и осећај за лепоту примени негде где би имала више слободе. Када јој се указала прилика да напусти земљу, одлучила је да све ризикује.
Долазак у Америку и нови почетак
Године 1989., непосредно пре пада комунизма у Румунији, Анастасија је напустила домовину и отпутовала са у Сједињене Америчке Државе, носећи са собом само неколико личних ствари и једногодишњу ћерку Клаудију (касније познату као Норвина) и пуно одлучности.
У Лос Анђелесу је почела да ради као козметичарка, а убрзо је приметила да у индустрији готово нико не обраћа довољно пажње на обликовање обрва – детаљ који у потпуности може променити израз лица.
Отац Клаудије Соаре био је румунски бизнисмен по имену Виктор Соаре. Анастасија и Виктор су се упознали и венчали док су још живели у Румунији, пре него што су емигрирали у Сједињене Америчке Државе.
У то време Румунија је још била под комунистичком влашћу, и било је изузетно тешко напустити земљу. Анастасија је, међутим, успела да добије дозволу за улазак у земљу, и 1989. године преселила се у Лос Анђелес са својом малом ћерком Клаудијом, док је Виктор остао у Румунији.
Њихов брак није преживео раздвојеност и стресне околности емиграције. Анастасија се у Америци суочила с многим изазовима сама — није говорила енглески, није имала новац, а морала је сама да брине о детету и да гради нови живот од нуле.
Анастасија је у неколико интервјуа истакла да је сама одгајала Клаудију и да јој је то био један од најтежих, али и најважнијих задатака у животу.
Клаудија је касније изјавила да је њена мајка била њен главни узор и ослонац и да је од ње научила све о снази, дисциплини и креативности.
Рођење "златног реза" обрва
Инспирисана уметничким принципом златног реза (Голден Ратио), Анастасија је развила сопствену методу обликовања обрва која се темељи на пропорцијама лица. Та је техника постала њен заштитни знак и отворила јој врата света славних. Убрзо су кроз њен салон на Беверли Хилсу почеле да долазе највеће холивудске звезде – од Синди Крафорд и Џенифер Лопез, до Ким Кардашијан и Наоми Кембел.
Оснивање бренда "Анастасиа Беверлy Хиллс"
Године 1997. Анастасија је отворила свој први салон у Беверли Хилсу, а неколико година касније покренула и линију козметичких производа под називом "Анастасиа Беверлy Хиллс". Почетак је био скроман – неколико производа за обрве – али је бренд убрзо прерастао у светску силу у козметичкој индустрији.
Данас бренд нуди широк асортиман производа, од палета сенки и кармина до иновативних производа за контурисање и хајлајтере, има милионе пратиоца на друштвеним мрежама. Бренд је међу првима искористио моћ Инстаграма за промоцију, чиме је постао пионир у модерном маркетингу лепоте, а то све на наговор њене ћерке која је препознала ту друштвену мрежу као следећу велику ствар.
Мајка и наследница: Клаудија Соаре – Норвина
Анастасијина ћерка Клаудија Соаре, позната под уметничким именом Норвина, данас је председница и креативна директорка бренда. Заједно су створиле породичну компанију која и даље негује исте вредности: аутентичност, креативност и самопоуздање.
Филозофија успеха
Анастасија Соаре често истиче да је кључ њеног успеха у томе што никада није пристајала на компромисе када је реч о квалитету и визији. „Лепота није само изглед, већ равнотежа, пропорција и самопоуздање“, рекла је у једном интервјуу.
Избегавши политичку репресију комунистичке Румуније и почевши испочетка у страној земљи, Анастасија је доказала да се упорношћу и вером у сопствену идеју може створити глобални бренд – и то из једног, наизглед једноставног, концепта: савршено обликованих обрва.
БОНУС ВИДЕО: