Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

СРПКИЊА ОТВОРИЛА АГЕНЦИЈУ ЗА УПОЗНАВАЊЕ ПАРОВА И ОТКРИВА: Милионери падају на посебан тип жена- нису ни СПОНЗОРУШЕ, а ни домаћице!

Када је млад, богат и образован енглески аристократа ушао у ординацију Сузи Емброуз, психотерапеуткиње српског порекла, која већ 27 година живи и ради у Великој Британији, са констатацијом да још увек није нашао сродну душу, она је схватила да он уопште није усамљен случај.

1748250519_shutterstock_659039605.jpg
Фото: Схуттерстоцк
Oglas

Тада је решила да оснује агенцију за упознавање и брачно посредовање под називом „Седамдесет – тридесет”, чији су клијенти искључиво богати и успешни људи. Од 2001. године до данас, више од 6.500 парова стало је на луди камен, а у сваком моменту психолози ове агенције имају захтеван задатак – да пронађу идеалну животну половину за око 350 особа чији годишњи приходи премашују милионе евра.

Иако већина особа мисли да богати могу да бирају емотивне партнере, истина је за битну нијансу другачија. Главни проблем због ког имућне особе не могу да пронађу партнера јесте време, тачније – недостатак слободног времена. Наиме, успешне особе веома пуно раде и око 70 одсто свог времена проводе на послу, а свега трећину времена „потроше” на спавање, оброке и минималне социјалне активности, због чега име агенције „Седамдесет – тридесет” рефлектује животни стил њених чланова. Друга предрасуда је да се успешни и богати мушкарци жене спонзорушама скромног социјалног и образовног порекла и да се богаташице удају за плејбоје плитког џепа.

Ни спонзоруше ни очајне домаћице

„Мушкарцима је важно да њихова изабраница буде лепа и образована и да са њом деле исте вредности и погледе на живот и одгајање деце. Она не мора да изгледа као топ-модел и буде на прагу двадесетих, али је важно да брине о свом изгледу и изгледа репрезентативно. Није им толико важно да има милионе на свом банковном рачуну, али је важно да ради, то јест да није ни ’спонзоруша’ ни ’очајна домаћица’. Скица идеалне партнерке мења се током живота – неко ко је зашао у шесту деценију почиње да ужива у плодовима свог рада, путује по свету и жели партнерку која има флексибилан посао и може да отпутује са њим на Малдиве усред радне недеље. Млади и успешни бизнисмени траже једнако амбициозне партнерке. Женама је важно да је мушкарац буде једнако ситуиран као и оне, да није ловац на мираз и да је добар ’брачни материјал’”, прича Сузи Емброуз.

Наша саговорница додаје да њеним клијентима није толико значајан материјални статус потенцијалног партнера, али им је важно да имају иста интересовања и сличан животни стил. Примера ради, особи која прича пет језика важно је да партнер прича барем четири, како би могао да учествује у конверзацији на неком социјалном догађају. Некоме ко је пасионирани скијаш важно је да њен партнер обожава скијање, јер вероватно има викендицу на Алпима где проводи сваки слободни викенд зими. Особи која воли једрење незамисливо је да на јахту поведе особу која пати од морске болести, не воли водене спортове или има алергију на сунце.

Сузи скреће пажњу на чињеницу да већина милионера води веома стресан живот, због чега желе да нађу једноставне и нормалне партнере који немају компликоване животне ситуације.

 -  У 21. веку нико не очекује да ступи у брак са невином особом. Већини мојих клијената није важно да ли је неко разведен, али им је значајно да се са бившим партнером не свађа око деце и имовине; није им важно да ли особа има децу, али је услов да та деца нису проблематична… Њима партнер служи да унесе радост у живот, а не додатни стрес. Богати и успешни људи не воле тешке и компликоване особе. Они су тешко радили да би зарадили своје богатство и желе миран живот у коме ће уживати, путовати и релаксирати се -  објашњава Емброуз.

Милионери падају на посебан тип ЖЕНА - нису ни спонзорише, а ни домаћице

Када је млад, богат и образован енглески аристократа ушао у ординацију Сузи Емброуз, психотерапеуткиње српског порекла, која већ 27 година живи и ради у Великој Британији, са констатацијом да још увек није нашао сродну душу, она је схватила да он уопште није усамљен случај.

Тада је решила да оснује агенцију за упознавање и брачно посредовање под називом „Седамдесет – тридесет”, чији су клијенти искључиво богати и успешни људи. Од 2001. године до данас, више од 6.500 парова стало је на луди камен, а у сваком моменту психолози ове агенције имају захтеван задатак – да пронађу идеалну животну половину за око 350 особа чији годишњи приходи премашују милионе евра.

Иако већина особа мисли да богати могу да бирају емотивне партнере, истина је за битну нијансу другачија. Главни проблем због ког имућне особе не могу да пронађу партнера јесте време, тачније – недостатак слободног времена. Наиме, успешне особе веома пуно раде и око 70 одсто свог времена проводе на послу, а свега трећину времена „потроше” на спавање, оброке и минималне социјалне активности, због чега име агенције „Седамдесет – тридесет” рефлектује животни стил њених чланова. Друга предрасуда је да се успешни и богати мушкарци жене спонзорушама скромног социјалног и образовног порекла и да се богаташице удају за плејбоје плитког џепа.

Ни спонзоруше ни очајне домаћице

„Мушкарцима је важно да њихова изабраница буде лепа и образована и да са њом деле исте вредности и погледе на живот и одгајање деце. Она не мора да изгледа као топ-модел и буде на прагу двадесетих, али је важно да брине о свом изгледу и изгледа репрезентативно. Није им толико важно да има милионе на свом банковном рачуну, али је важно да ради, то јест да није ни ’спонзоруша’ ни ’очајна домаћица’. Скица идеалне партнерке мења се током живота – неко ко је зашао у шесту деценију почиње да ужива у плодовима свог рада, путује по свету и жели партнерку која има флексибилан посао и може да отпутује са њим на Малдиве усред радне недеље. Млади и успешни бизнисмени траже једнако амбициозне партнерке. Женама је важно да је мушкарац буде једнако ситуиран као и оне, да није ловац на мираз и да је добар ’брачни материјал’”, прича Сузи Емброуз.

Наша саговорница додаје да њеним клијентима није толико значајан материјални статус потенцијалног партнера, али им је важно да имају иста интересовања и сличан животни стил. Примера ради, особи која прича пет језика важно је да партнер прича барем четири, како би могао да учествује у конверзацији на неком социјалном догађају. Некоме ко је пасионирани скијаш важно је да њен партнер обожава скијање, јер вероватно има викендицу на Алпима где проводи сваки слободни викенд зими. Особи која воли једрење незамисливо је да на јахту поведе особу која пати од морске болести, не воли водене спортове или има алергију на сунце.

Сузи скреће пажњу на чињеницу да већина милионера води веома стресан живот, због чега желе да нађу једноставне и нормалне партнере који немају компликоване животне ситуације.

 -  У 21. веку нико не очекује да ступи у брак са невином особом. Већини мојих клијената није важно да ли је неко разведен, али им је значајно да се са бившим партнером не свађа око деце и имовине; није им важно да ли особа има децу, али је услов да та деца нису проблематична… Њима партнер служи да унесе радост у живот, а не додатни стрес. Богати и успешни људи не воле тешке и компликоване особе. Они су тешко радили да би зарадили своје богатство и желе миран живот у коме ће уживати, путовати и релаксирати се -  објашњава Емброуз.

На врата њене агенције углавном куцају особе у касним тридесетим, када су схватиле да су позавршавале све важне животне „обавезе”, али нису нашле животног сапутника, или крајем педесетих, када остану саме после брачног бродолома или смрти супружника. Занимљиво је да и жене и мушкарци углавном траже вршњаке, осим у случају када се нису остварили као родитељи, па онда закони биологије диктирају емотивне изборе. И једни и други траже помоћ психолога ове агенције тек када чврсто реше да стану на „луди камен” јер, како каже Сузи Емброуз, авантуру могу да нађу у првом бару или преко апликације на телефону.

О њиховој чврстој решености довољно говори и податак да се годишња чланарина креће од 15.000 до 65.000 евра, у зависности од тога да ли желе партнера у Великој Британији, Европи или целом свету. Искуство запослених говори да мушкарци брже налазе сродну душу – у просеку за три до шест месеци, док је женама потребно дупло више времена…

Савршени спој

 - Ми профилишемо потенцијалне партнере, проверавамо да ли је особа кривично осуђивана, шта је студирала, да ли има некретнине, да ли је у браку, да ли има ’непријављену’ децу… Једино што нашим клијентима не можемо да ’обезбедимо’ јесте хемија. Дешава се да спојимо особе које нам изгледају као савршени спој на папиру, али изостану искрице када се упознају. Или мањак социјалних вештина поквари утисак о партнеру. Примера ради, са успешним мушкарцима је проблем што много воле да причају о свом послу. Они углавном говоре у првом лицу једнине и не показују интересовање за партнерку. Имали смо једног мултимилионера који је био власник једне од највећих европских камионских компанија и који је сваку жену са којом је отишао на састанак питао: ’Да ли знаш колико палета може да стане у камион?’ Када нам се трећа жена пожалила на ову конверзацију, рекли смо му да мора да прекине са својим камионским ’монолозима’. Послушао нас је и оженили смо га. Данас је пресрећни отац троје деце. Са друге стране, жене ретко причају о свом послу, али су им зато пропали бракови и мушкарци који су их издали омиљена тема за разговор на првом састанку. А мушкарци не воле да слушају љуте, горке и ојађене жене - закључује Сузи Емброуз.

(Директно)

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas