Када луксузни бренд Монцлер одлучи окупити два највећа имена филмске повијести на једном мјесту, резултат не може разочарати - а у то смо се и увјерили.
Најновија кампања луксузног бренда "Монцлер" одушевила је модни свет – и то с пуним правом. У главним улогама нашла су се два холивудска великана и дугогодишња пријатеља, Ал Паћино (85) и Роберт Де Ниро (82), који су се, помало неочекивано, нашли пред објективом у потпуно новом контексту – оном модном.
Иако их ретко виђамо ван филмског света, глумци су пристали да стану пред камеру светски познатог фотографа Платона, познатог по својој способности да кроз црно-беле портрете забележи сирове емоције и интимне тренутке. Резултат? Кампања која не приказује само одећу, већ причу о пријатељству, поверењу и људској повезаности.
Кампања носи назив "Wармер Тогетхер", а снимана је у Њујорку. Кроз серију фотографија и кратких филмова истражују се темељне вредности које надилазе моду, а како је објаснио председник управе и извршни директор Монцлера Ремо Руфини, ова сарадња није само ода зимским комадима по којима је бренд познат, већ и емоцијама које они симболишу.
"Монцлер већ деценијама не представља само одећу, већ и осећај заједништва. Управо Паћино и Де Ниро то савршено приказују– њихов однос, харизма и аутентичност савршено одражавају идеју да смо сви бољи заједно", истиче Руфини.
У кратком видео исечку из кампање, Де Ниро изговара речи које сажимају њену бит. "Топлина никад није била ствар спољашности. Увиек се радило о ономе што носимо изнутра", док се Паћино надовезује: "Пријатељство је највећа ствар коју можеш да имаш. Пријатељи су људи с којима делиш исти свет. Између вас постоји урођено поверење и разумевање живота."
Подсетимо, овај глумачки двојац заједно је створио неке од најпознатијих филмских тренутака, укључујући и култни трилер "Врелина" из 1995. године. Данас, готово три деценије касније, њихова хемија пред камером поново одузима дах - а ми једва чекамо да видимо остатак кампање!
БОНУС ВИДЕО: