Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

СВЕ ТАЈНЕ МОДНЕ КУЋЕ - ВИЦТОРИА'С СЕЦРЕТ: По коме је добила име и како је један мушкарац успео да створи најлуксузнији бренд ДОЊЕГ ВЕША

Компанија Вицториа’с Сецрет основана је 1977. године у Калифорнији

1760594731_profimedia-0206292941.jpg
Фото: Профимедиа
Oglas

Када се помене доњи веш, на који бренд прво помислите? Да, у праву сте. Може бити само један. Синоним за врхунски сексепил и луксузну естетику, за гнездо у којем се, попут највредније ризнице, чува јато најзгоднијих жена планете... Из мануфактуре Вицториа'с Сецрет већ скоро пола века излазе најфинији чипкани, сатенски и свилени модели из снова, који дискретно наговештавају какве тајне крију њихове власнице и распирују машту припадника јачег пола.

Јесен у Њујорку, а температура – најврелија летња! За то је "крива" велика ревија куће Вицториа'с Сецрет, један од најекстравагантнијих и најскупљих догађаја године. Само је Мет Гала спектакуларнија, слажу се сви. Шоу се прошле јесени вратио после шест година паузе, а како је тај празник за сва чула поново заинтригирао свет, челници престижне куће донели су одлуку да више не прекидају традицију, свесни каква колективна еуфорија прати сваки перформанс.

Женски доњи веш из угла мушкарца

Компанија је основана 1977. године у Калифорнији, у време када се родитељи Адријане Лиме и Алесандре Амбросио још нису ни познавали. Идеја је на памет пала трговцу Роју Рејмонду, који није имао никакве везе са светом моде, нити се уопште уклапао у ту причу. Једноставно, било му је непријатно да својој супрузи Гаји купује мало слободнији доњи веш, а ни избор му се, руку на срце, није претерано допадао.

"Кад бих ушао у робну кућу, потпуно би ме обесхрабриле полице пуне фротирних пењоара и ружне спаваћице од лошег материјала са безвезним цветним принтом. Увек сам имао осећај да сам непожељан и да ме продавачице доживљавају као уљеза. И да су хтеле, нису могле да ми помогну, јер је њихов посао да услужују жене", открио се једном приликом.

Схвативши да је Америци, а и свету, неопходно одељење доњег веша у којем би се и мушкарци осећали комфорно док купују поклоне за своје лепше половине, и то не само за медени месец, Рој се бацио на посао. Осам година помно је ослушкивао жеље купаца, пратио тржиште и прочуавао трендове, да би потом, спреман да започне бизнис, позајмио 80.000 долара како би са супругом отворио бутик. Први је освануо у шопинг центру Стенфорд у Пало Алту.

Бурлеска у викторијанском стилу

Каталози су у почетку дистрибуирани на приватне адресе, како би парови у приватности свог дома могли да разгледају моделе и бирају комаде за посебне (ноћне, јелте) прилике. Прва колекција била је инспирисана префињеним викторијанским будоаром и тајнама које се крију испод одеће, а кућа је добила име управо по моћној британској краљици.

Посао се брзо развијао, брже него што је Рејмонд могао да замисли. Већ прве године зарадио је пола милиона долара, довољно да се отворе још четири продавнице. И каталог је играо озбиљну, можда најважнију улогу у целој причи, будући да је, у каснијем периоду, доносио и до шест милиона долара годишње.

Почетком осамдесетих ВС је променила власника. Рејмонд је продао бренд Лесу Векснеру, који се више фокусирао на женску клијентелу што је, показало се, био одлучујући потез.

Захваљујући "реформулацији", кућа је врло брзо преузела примат у сфери производње доњег веша са "новим бојама, дезенима и стиловима који су обезбеђивали сексепилност упаковану на укусан, гламурозан начин, и са снобовском привлачношћу европског луксуза". И бутици су били редизајнирани у духу викторијанске епохе – када отворите врата, стичете утисак да сте упали у неку шарену бурлеску.

Врхунски комфор и сензуални сексепил

Већ раних деведесетих компанија је вредела више од милијарду долара, али уз мекши, романтичнији, суптилнији и префињенији имиџ од оног којим је својевремено помрсила конце модној индустрији. Наравно, и даље је све било изазовно, уз дискретно и све чешће померање граница схватања еротике и слободе женског тела. Чипка, транспарентни брусхалтери и свилени неглижеи постали су нешто што је свака дама од стила морала да има.

Шта још интимно рубље са потписом Вицториа'с Сецрет чини тако јединственим, препознатљивим и неодољивим? Реклама свакако, али не треба сметнути с ума ни квалитет, удобност и естетику. Заводљив дизајн, нежне пастелне боје или пак вечна црна – ко год се определи за овај доњи веш, показује да поседује не само добар укус, већ и да жели да ужива у врхунском комфору.

Вежите се, полећу Викторијини анђели!

А где је Викторијина тајна, ту су и Викторијини анђели. Јато је први пут пистом "полетело" у деветој деценији прошлог века, а крила је прва ставила Стефани Сејмур. Осим супермодела, у кампањама су учествовале и многе холивудске диве. Неким славним манекенкама ВС је био одскочна даска у каријери, да не говоримо у читавом богатству које су им донели уносни (Жизел Бундшен, Хајди Клум, Адријана, Алесандра, Тајра Бенкс, Ирина Шајк, Миранда Кер, Роузи Хантингтон-Вајтли, Лили Олдриџ, Дауцен Крус...).

Ревије су носиле и оне највеће, попут Наоми Кембел, која је, у свом стилу, изјавила да се никад није званично придружила јату јер "нису могли довољно да је плате".

Да не заборавимо и главну звезду спектакла. Сваке године кућа представља по један уникатан брусхалтер чија је вредност – научнофантастична. Најскупљи "Фантасy Бра" прошетала је Жизел 2005. На себи је имала грудњак од невероватних 15 милиона долара. Толико, отприлике, кошта и цео шоу. Међутим, то није ништа у односу на профит, пошто се на ВС рачун годишње слива на стотине милиона долара.

Крила носе само одабране

Но, није нимало лако доћи до титуле Викторијин анђео. Лакше бисте постали командос или припадник Легије странаца. За крила се, веровали или не, утркују и холивудске звезде, а шеф маркетинга својевремено је открио да непрестано одбијају захтеве славних глумица које су спремне да се одрекну филмске каријере како би постале њихови модели.

Треба имати на уму да савршено извајано тело и привлачне црте лица не гарантују успех. Наиме, бар 90 одсто жена мора да вас сматра привлачном како би вас уопште узели у обзир. А чим се гламурозна ревија заврши, челни људи не губе време, него одмах почињу да раде на припремама за наредни шоу.

Занимљиво је да сваки модел мора поново да иде на аудицију и да популарност у том случају апсолутно ништа не значи. Све и да се зовете Адријана, Хајди или Ирина, и да вам се клања цео свет, ако не положите тест са највишом оценом – ништа од посла.

(Блиц Жена)

БОНУС ВИДЕО:

 

 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas