Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

ЖИВОТНА ПРИЧА ЧОВЕКА КОЈЕГ СУ С ПРАВОМ ПРОЗВАЛИ "ГОСПОДИН БЕВЕРЛИ ХИЛС": Од неугледне улице направио је царство, а његову одећу и парфем носиле су највеће светске звезде

Фред Хајман није само продавао одећу и парфем. Он је продао осећај — да сте ви звезда, макар само док вам шампањац блиста у чаши и свилена тканина пада преко рамена. Његова филозофија била је једноставна: луксуз је прича коју носите са собом.

1754910276_profimedia-0281693270.jpg
Фото: Профимедиа
Oglas

Беверли Хилс. Улица Родео Драјв данас је готово митско име — синоним за луксуз, бљештавило и беспрекорну моду. Али, пре него што су излози засијали под рефлекторима папараца, пре него што су мириси парфема испунили калифорнијски ваздух, постојала је визија једног човека. Човека рођеног као Фред Џулс Полаг у швајцарском Санкт Галену 1925. године — али којег ће свет упамтити као Фреда Хајмена, познатијег као “Господина Родео Дриве-а” и “Господина Беверли Хилса”.

Његово детињство није мирисало на парфеме од неколико стотина долара по бочици. Било је то време економске неизвесности и ратних облака над Европом. Можда баш зато, када је емигрирао у Америку, Хејман је од самог почетка бирао светло уместо таме.

 

Почео је у Њујорку, и то не у бутику, већ међу кристалним чашама и сребрним тацнама — као банкет менаџер у легендарном Wалдорф Асториа хотелу. Ту је научио лекцију која ће га водити читав живот: луксуз није само производ. Луксуз је осећај.

Преселио се у Лос Анђелес и постао менаџер Беверлy Хилтон хотела, где је већ тада имао прилику да креира искуства за звезде екрана и политичку елиту. И онда — 1961. године — прешао је из угоститељства у модну арену.

Купио је мали бутик на тада не нарочито гламурозној Родео Драјв улици, и назвао га "Гиоргио Беверлy Хиллс". Његов рецепт? Спој беспрекорног укуса, ненаметљиве ексклузиве и топлог дочека који је могао да шармира и најзахтевније госте. У његовом бутику, купци нису само бирали одећу — они су постајали део приче.

Његов бутик "Гиоргио Беверлy Хиллс" постао је место окупљања звезда попут Елизабет Тејлор, Натали Вуд, Принцезе Грејс од Монака, Барбре Стрејсенд, Дајане Рос, Чарлтон Хестона, Роналда и Ненси Реган.

У његовом салону са баром, билијаром и бесплатним пићем — славни љиди попут Ричарда Прајора, Роберта Еванса, Али Мекгроу, Стива Меквина, па чак и Мелани Грифит, Џонсона — проводили су време у шопинг дружењу, некада и сатима.

До 1980-их, "Гиоргио Беверлy Хиллс" је био епицентар луксуза. А онда, 1981. године, лансирао је парфем “Гиоргио” — мирис који је постао глобална сензација. Толика је била популарност да је Авон 1987. године купио бренд за невероватних 165 милиона долара.

Фред се женио укупно четири пута. Прво са Телмом Бертранд, затим са др Барбаром Сзираки са којом је добио троје деце: Чарлса, Роберта и Никол.

Трећа супруга била му је Гејл Гарднер (у браку су били од 1966. до раздвајања 1983. године), са којом је заједно лансирао парфем “Гиоргио”.

Четврта жена била му је Бети Ендо, са којом се оженио 1995. године. У тренутку смрти 2016, иза себе је оставио супругу, троје деце и десеторо унучића..

Фред Хајман је наставио да ствара, саветује и инспирише све до последњег дана свог живота. Иза себе је оставио не само улице обасјане златним словима луксуза, већ и филозофију: да се стил не купује само новцем, већ причом, осмехом и искуством.

Данас, кад закорачите на Родео Драјв и угледате фасаде које блистају, сетите се — то се није десило случајно. То је дело човека који је знао да свака улица може бити писта, ако јој дате довољно шарма и мало златне прашине.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas