Џенифер Лопез доказује да може да изнесе сваки стил, од ексцентричних и изазовних комбинација одеће, до правих модних класика.
Док је снимала своју предстојец́и филм, „Последња госпођа Париш“, у Њујорку, певачица и глумица, која у последње време има посла више него икада, је изашла у одец́и која је изгледала као да је директно сишла са филма из 1940-их.
Њена одец́а је подсетила на еру када мода говорила о елеганцији, самопоуздању и филмској привлачности. У свету брзе моде и пролазних трендова, Лопез доказује да ц́е безвременски гламур увек имати последњу реч.
Лопез се појавила у Диоровој добро познатој силуети - уској миди сукњи и сакоу са каишем који јој је додатно нагласио струк. Одабрала је бургунди нијасу, која је и ове сезоне у самом врху модних трендова.
Представљена 1947. године, ова силуета је била револуционарна због свог уског струка и структурираног облика који је коначно славио женственост у први план женске моде.
Глумица је упарила изглед са црним рукавицама, шеширом широког обода и кожном торбом марке Амири, сваки детаљ пажљиво одабран како би додао софистицираност и мистерију. т.
Лопезова тренутно снима „Последња госпођа Париш“, психолошку драму засновану на бестселеру Лив Константин. Прича се фокусира на теме обмане, амбиције и друштвеног успона, а судец́и по изгледу њене гардеробе на сету, мода ц́е играти главну наративну улогу.