Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
ПРВА ВОЖЊА

"Новости" испробале нови "Европски аутомобил године"!

Наша редакција међу првим испробала титулом овенчаног "пежоа 208". Нови модел Француза има и чисто електрични погпн

pezo-208-test-11.jpg
Oglas

Он је јединствен, упечатљив, модеран... Он је "Аутомобил 2020. године" у Европи - "пежо 208".

Не памти се да је у финалној трци (седам возила, бирало 60 новинара из 36 европских земаља) за најцењенију титулу у свету ауто-индустрије, неки модел, као "пежо 208" недавно у Женеви до ногу потукао све ривале!

Прочитајте још: Махнете руком возило се откључа: "Рено морфоз" возило из будућности

Наследник легендарних модела "205", "206", "207" и претходне верзије "208" некако и није могао да другачије прође - али, сем сјајног наслеђа, "корена" који гарантују врхунске одлике, нови "пежо 208" је стигао (и на тржиште Србије) са дизајном који никога не оставља равнодушним, смелим, помало футуристичким, са изузетно атрактивном кабином (чувени "и-кокпит" који смо први пут видели на СУВ "3008" који је такође пре две године био Аутомобил године у Европи), најсавременијим погоном који укључује и верзију са електричним мотором ("чисто електрични, није хибрид") и крцат најсавременијом технологијом.

Има ту још много новина, попут "3Д" инструмент табле, обиља система за помоћ возачу од паркирања до уочавања возила која долазе из мртвог угла, грејања седишта, стакленог крова, огромне палете боја, додатне опреме...

У понуди су три пакета опреме. Почетни је "актив", други је "алур" и врхунски "ГТ лајн".

Прочитајте још: Наставља да поставља трендове: Стигао нови "нисан џук" крцат технологијама

Мотори су (док не дође и у Србију електрична верзија) бензинци 1,2 "пјуертек" са75, 101, и 130 КС,и дизелаш 1,5 "блу ХДи" са 102 КС.

Екипа "Новости" је захваљујући помоћи заступника "Пежоа" за Србију компанији "КДД ауто Еуроимпкес-аутогрупа" имала част да међу првима испроба новог европског владара друмова.

ел на нашем тесту, у опреми "алур" са 101 КС и шестостепеним мануелним мењачем, крцат најсавременијом опремом, успео је да нам од првог погледа до враћања аутомобила са тест вожњи, измами осмех на лице.

"Пежо 208" по својим возним карактеристикама је "број више" од своје категорије. Додајте томе и пребогат пакет опреме, одличан, штедљив а врло живахан мотор и прецизни мењач па је јасно зашто се ни новинари из 23 европске земље нису много двоумили када су нови "208" прогласили за најбољи аутомобил 2020. године.

Почетна цена је 15.290 евра за модел са мотором 1,2 "пјуертек" (са старт-стоп системом) са 75 КС и пакетом оптреме "актив".

Прочитајте још: Трећа круна за "корсу" због изузетног односа цена - квалитет

Најјефтинији дизелаш 18.290 евра (пакет опреме "актив")

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ

  • ДУЖИНА: 4.055 мм
  • ШИРИНА: 1.960 мм
  • ВИСИНА: 1.430 мм
  • МЕЂУОСОВИНСКО РАСТОЈАЊЕ.: 2.540 мм
  • ЗАПРЕМИНА ПРТЉАЖНИКА: 311/1.106 ЛИТ.
  • МАСА ВОЗИЛА: 1.190 КГ
  • МОТОР БЕНЗИНАЦ: 1,2 "ПЈУЕРТЕК"
  • ЗАПРЕМИНА: 1.199 ццм
  • МАКСИМАЛНА СНАГА: 101 КС
  • МАКСИМАЛНИ ОБРТНИ МОМЕНТ: 205 нм
  • МАКСИМАЛНА БРЗИНА: 188 км/ч
  • 0-100 КМ/Ч: 9,9 сек.
  • ПОТРОШЊА: Лит./100 км
  • ГРАД: 5,3
  • ВАН ГРАДА: 3,8
  • КОМБИНОНВАНО: 4,4
  • РЕЗЕРВОАР: 44 лит.
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas