Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
НОВИТЕТИ

Лако се паркира и ради на струју: Возило осмишљено за тинејџере? (ФОТО)

Да ли се "Ситроен" враћа коренима или чини све како би пронашао нове купце?

1615901098_citrotinejd.PNG
Фото: Instagram/ screenshot citroen
Oglas

Дугачак је само 2,40, широк 1,39, а висок 1,52 метара. Дакле, карактеристике овог аутомобила испуњавају све услове да у њега седне момак од 14 година.

Прочитајте још: Омиљено возило таксиста, био је симбол АМБАСАДОРА, гастербајтера и ДИРЕКТОРА (ВИДЕО)

Овај четвороточкаш је идеалан за градске гужве, а пошто ради на струју (100% електрични ауто) заиста је савршено градско возило. Максимална брзина је 45 километара на час, што је само предност у градским условима и додатан мотив да се набави тинејџеру као прво возило.

Романтичан ауто
Места има за двоје, али гепек није мали и сувозачко седиште може да се помери напред.
Максимална брзина је 45 километара на сат.

Ami покреће 5,5 kwh литијум јонска батерија која је довољна за 70 километара, а пуни се преко класичне монофазне кућне утичнице и траје три часа.

Прочитајте још: Крађа аутомобила без обијања браве, а пролазници никада ништа не посумњају!

Овај "ситроенов" ауто у Паризу може да се изнајми на дан (15 евра), а одличан је за паркирање, што је велики проблем женама и старијим особама.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Citroën (@citroen)

"Ситроен" је очигледно одлучио да се окрене градским купцима, али и традицији. Ami 8 је са два милиона продатих возила био најпродаванији ауто у Француској од 1961-1978. године. Уосталом, сигурно се сећате легендарног модела "ајкуле".

Прочитајте још: Дара Бубамара вози ауто од 100.000 евра, али то није НАЈСКУПЉИ на естради! (ФОТО)

"Ситроен" је најавио серијску производњу електричног Ами модела, а коштаће 8.000 евра.

 Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas