· · Number of comments: 0
Тржиште

Хјундаи против короне: Нема Сајма аутомобила, па новитете представљају „онлајн“

„Хјундаи Србија“ представио нове моделе за 2020. годину у својим салонима и преко друштвених мрежа

Hyundai-Kona-Hibrid.jpg

Све је било спремно за „Београдски кар – шоу“ али је он, као и многе друге манифестације отказан (иако ће можда и бити одржан у неком другом термину) па су поједини продавци возила у Србији, увозници, остали затечени – шта радити са бројним новитетима које су припремили за сајам.

„Хјундаи Србија“ је одлучио да све новитете ипак одмах представи јавности, не чекајући евентуално нови термин и одржавање “Бг кар шоуа“. Промиција је одржана у салонима „Хјундаија Србија“ широм државе, али и на званичном порталу и друштвеним мрежама. Представљени су апсолутни новитети на тржишту Србијемодели „хјундаи соната“, „хјундаи венуе“ и „хјундаи кона хибрид“ С. Нови модели, сваки у свом сегменту, доносе иновације на пољу безбедности, удобности и дизајна.

У сегменту лимузина „Хјундаи“ је промовисао „сонату“ која обилује комфором али и бројним системима задуженим за безбедност путника.

Ту пре свега треба поменути „Хјундаи Смарт Сенсе“ који обухвата све најсавременије напредне безбедносне системе помоћи возачу. АДАС штити возача функцијама попут „Помоћ за праћење возне траке“ и „Помоћ за безбедан излазак из возила“, непрекидно “надгледа” вожњу и ради тихо у позадини скенирајући знакове на путу, а ту је и „Систем помоћи за детекцију у мртвом углу.“ Са друге стране, каросерија је најкрућа до сада, али и за 24 килограма лакша и тиша од модела претходних генерација.

То обезбеђује да „соната“ испуњава, а у многим случајевима чак превазилази, најстроже стандарде тестирања безбедности који се спроводе у свету.

Прочитајте још: Отворен нови салон "Хјундаија" у Новом Саду

Када су у питању СУВ модели, „Хјундаи“ представља свој нови „венуе“, економични урбани модел, који због изузетно атрактивног дизајна, расположивих боја и самог концепта возила, представља јединствен спој стилизованог и спортског модела. Захваљујући напредним карактеристикама система управљања вожњом, три режима вожње и три режима тракције који могу бити интуитивно изабрани једним притиском на дугме, овај модел поред одличног “сналажења” у граду може бити адекватан сапутник и за захтевније терене.

По питању безбедности, систем ваздушних јастука високе технологије детектује присуство путника и степен јачине удара како би активирао ваздушне јастуке у судару, док његов напредни систем помоћи возачу ради на спречавању незгода.

Оно у чему „Хјундаи“ узима примат и што глобално представља његов најзначајнији стратешки правац је развој хибридних и електричних возила. Најновији у овој класи аутомобила, доступан на нашем тржишту, је „кона хибрид“, који комбинује модеран дизајн са изузетном ефикасношћу у потрошњи горива (3.9л/100км), а све то без пуњења батерије и мењања устаљених возачких навика.

Зависно од ситуације у вожњи, хибридни погонски систем се пребацује између конвенциоалног мотора и електромотора, а понекад користи оба мотора истовремено. Заједно пружају снагу од 105 КС, а као део регенеративног кочионог система, електромотор такође помаже у успоравању аута, пунећи бетерију тако да возач то не мора да ради.

Фото:Промо

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.