· · Коментара: 0
ДИЈЕТА

Ових пет намирница мршаве уместо вас! Ево како

Велики број намирница је пријатељ здравог изгледа, али нажалост ретко када смо спремни да се одрекнемо устаљених навика и своју куповну корпу напунимо искључиво таквима

1607961176_cimet.jpg
Фото: депоситпхотос

Ових пет намирница су у стању да очисте нагомилане наслаге у телу и у сарадњи са вежбањем подстакну метаболизам на убрзани рад и сагоревање калорија.

Прочитајте још: Смејте се и када носите маску, зашто? Одговор ће вас ОДУШЕВИТИ

1. Цимет
Ароматичан зачин помаже да се глукоза далеко брже креће у ћелијама те да се брже сагоревају калорије и да се инсулин смањи. За такав ефект пожељно је конзумирати четвртину кашике дневно и притом је важно да цимет за такву примену набавите у специјализованим продавницама здраве прехране. Цимет можете додати у топле напитке или здраве смутије.

 

 

 

Фото: деспоситос

2. Грејпфрут
Горкаст и кисели плод из породице цитруса обилује влакнима који су заслужни за продужени осећај ситости. Осим тога, садржи састојке који смањују ниво инсулина при чему организам храну у већем постотку користи за енергију, а количина спремања у масно ткиво се смањује.

3. Целер
Осим витамина Ц у великим количинама целер готово садржи све витамине групе Б, витамине А, К и Е. Управо такав састав минерала и витамина, те релативно мала енергетска вредност, сврставају целер у намирнице које су идеалне током мршављења. Коренасти плод регулише пробаву, а познати укус "хрскаве воде" открива и састав течности која на тело има детоксирајући учинак. Свежи целер најбоље је нарибати по салати, а листове истргати и додати у свеже цеђене сокове.

4. Бразилски орах
Ова врста ораха подстиче метаболизам на убрзани рад, на начин да тироидне хормоне враћа у активну, праву форму, осим тога ова укусна грицкалица на себе веже токсине који се иначе спајају с масним ћелијама и обликује целулит. Препоручује се да самељете орашчиће и додате их у доручак са житарицама или поспете по салати.

Прочитајте још: Овај ВИТАМИН у време панемије сви конзумирамо, али његова претерана употреба може бити опасна!

5.Чиа семенке
Све популарнија супернамирница обилује омега-3 масним киселинама, влакнима и протеином, смањује апетит, убрзава рад метаболизма те активира рад ензима битних за сагоревање масти.
Пре конзумирања, важно је ставити семенке у воду на око 15-ак минута док се не повећају, јер на овај начин у желуцу поспешују ослобађање хормона оглашивача ситости.

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.