· · Komentara: 0
DIJETA

Ovih pet namirnica mršave umesto vas! Evo kako

Veliki broj namirnica je prijatelj zdravog izgleda, ali nažalost retko kada smo spremni da se odreknemo ustaljenih navika i svoju kupovnu korpu napunimo isključivo takvima

1607961176_cimet.jpg
Foto: depositphotos

Ovih pet namirnica su u stanju da očiste nagomilane naslage u telu i u saradnji sa vežbanjem podstaknu metabolizam na ubrzani rad i sagorevanje kalorija.

Pročitajte još: Smejte se i kada nosite masku, zašto? Odgovor će vas ODUŠEVITI

1. Cimet
Aromatičan začin pomaže da se glukoza daleko brže kreće u ćelijama te da se brže sagorevaju kalorije i da se insulin smanji. Za takav efekt poželjno je konzumirati četvrtinu kašike dnevno i pritom je važno da cimet za takvu primenu nabavite u specijalizovanim prodavnicama zdrave prehrane. Cimet možete dodati u tople napitke ili zdrave smutije.

 

 

 

Foto: despositos

2. Grejpfrut
Gorkast i kiseli plod iz porodice citrusa obiluje vlaknima koji su zaslužni za produženi osećaj sitosti. Osim toga, sadrži sastojke koji smanjuju nivo insulina pri čemu organizam hranu u većem postotku koristi za energiju, a količina spremanja u masno tkivo se smanjuje.

3. Celer
Osim vitamina C u velikim količinama celer gotovo sadrži sve vitamine grupe B, vitamine A, K i E. Upravo takav sastav minerala i vitamina, te relativno mala energetska vrednost, svrstavaju celer u namirnice koje su idealne tokom mršavljenja. Korenasti plod reguliše probavu, a poznati ukus "hrskave vode" otkriva i sastav tečnosti koja na telo ima detoksirajući učinak. Sveži celer najbolje je naribati po salati, a listove istrgati i dodati u sveže ceđene sokove.

4. Brazilski orah
Ova vrsta oraha podstiče metabolizam na ubrzani rad, na način da tiroidne hormone vraća u aktivnu, pravu formu, osim toga ova ukusna grickalica na sebe veže toksine koji se inače spajaju s masnim ćelijama i oblikuje celulit. Preporučuje se da sameljete oraščiće i dodate ih u doručak sa žitaricama ili pospete po salati.

Pročitajte još: Ovaj VITAMIN u vreme panemije svi konzumiramo, ali njegova preterana upotreba može biti opasna!

5.Čia semenke
Sve popularnija supernamirnica obiluje omega-3 masnim kiselinama, vlaknima i proteinom, smanjuje apetit, ubrzava rad metabolizma te aktivira rad enzima bitnih za sagorevanje masti.
Pre konzumiranja, važno je staviti semenke u vodu na oko 15-ak minuta dok se ne povećaju, jer na ovaj način u želucu pospešuju oslobađanje hormona oglašivača sitosti.

Pošaljite Komentar
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.