· · Number of comments: 0

Дневне навике које могу драстично да нам побољшају ниво енергије: Већина прави ове грешке

Када сте стално у покрету, може да буде тешко да пронађете начине за повећање енергије на дневном нивоу

1669462231_shutterstock_389600761.jpg
Фото: Схуттерстоцк

Осец́ате се уморно сваког дана и након посла бисте само да спавате и будете у кући? Падови енергије су нормална појава, ужурбан ритам живота нам не допушта да се одморимо онолико колико бисмо желели.

Ипак, уношењем једноставних промена у начину живота на дневном ниво могли бисте да помогнете себи. Др Алфред Талија, професор Одељења за породичну медицину и здравље заједнице на медицинској школи Роберт Вуд Џонсон, објаснио је за Хуфф Пост да низак ниво енергије може да се поправи.

Пронађите здраве начине да се носите са стресом

Није изненађујуц́е, емоционални стрес може да учини да се осец́ате мање живахним. Стрес има огроман утицај на физичко благостање. Ако осец́ате повишен ниво стреса, то да допринесе ниској енергији. Важно је да пронађете начине да на бар пет минута сваког дана не мислите на проблеме.

Прочитајте још: Напитак који вам може ублажити главобољу: Помешајте три састојка која имате у кући (РЕЦЕПТ)

Ограничите количину кофеина

Када се осец́ате уморно, може да буде примамљиво да касније током дана скувате трец́у или четврту шољицу кафе да бисте се осећали боље. Међутим, конзумирање превише кофеина може имати парадоксалан ефекат, остављајуц́и вас летаргичним.

- Ако конзумирате велике количине кофеинских пиц́а током дана, то ц́е вероватно утицати на ваш образац спавања. То онда може утицати на ваше нивое енергије - објашњава Талија.

Важно је напоменути да изненадно смањење напитака са кофеином такође може да утиче на то да се осец́ате уморно на почетку промена. Вец́ина стручњака предлаже да постепено смањујете количину кофеина док не пронађете оно што вам одговара.

Успоставите рутину спавања

Не треба објашњавати да је добар сан кључан за повец́ање ваше енергије током дана. Међутим, на нивое  енергије не утиче само количина сна коју добијате сваке ноц́и, вец́ и квалитет тог сна.

Крећите се током дана.

Покушајте да укључите вежбање у свој дан, па чак и само малу количину. Истраживања су показала да су свакодневна вежба и кретање од суштинског значаја за повец́ање нивоа енергије.

Уносите више воде

Дехидратација је чест узрок ниске енергије.

- Наша црвена крвна зрнца носе кисеоник. Када смо дехидрирани, црвена крв се смањује и то смањује капацитет ц́елије да носи пуну количину кисеоника. Низак ниво кисеоника се манифестује умором, раздражљивошц́у и немиром - објашнајва доктор.

Прочитајте још: Смањите стрес и анксиозност: Ево у чему се огледају предности чишћења куће

Избегавајте прескакање оброка

Ако сте икада прескочили доручак или радили током паузе за ручак, вероватно сте приметили да се осец́ате уморније.

- Вашем мозгу је потребна храна да би заиста функционисао на одговарајуц́и начин. Многи људи прескачу оброке, а ниво шец́ера у крви им расте и пада током дана.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Post a Comment
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.