Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
Промоција

Екипа "Магазина Новости" на спектакуларној промоцији "тојоте супре" (ФОТО)

Овај спортски аутомобил је настао под директним надзором шефа "Тојоте" Акија Тојоде

1599239912_nnnaslovna-supra.jpg
Oglas

Кажу да је ово аутомобил који су сви заљубљеници у "Тојоту" највише чекали. "Тојота супра"!

Овај атракривни спортски аутомобил стигао је и у Србију, а "Тојота Србија" се потрудила не само да га представи специјализованим новинарима, већ да им омогући (а међу одабранима је била и наша тест екипа) да ово, феноменално, дело руку "Тојотиних" инжењера, и испробају.

И то не само у друмској вожњи, сремском равницом, што је такође сјајно искуство, већ и да "разиграју" све "расне коње" под хаубом "супре" на јединој српској писти, на полигону Националне возачке академије (НАВАК) у Суботишту!

Фото: В.Данилов

- Нећемо више досадне аутомобиле - поручио је пре неколико година председник "Тојоте" Акијо Тојода!

А како се у Јапану "царска не пориче" и дизајнери и инжењери "Тојоте" су засукали рукаве и направили спектакуларну ниску возила. А прави бисер, крунски драгуљ ове "колекције" је управо "тојота супра".

Прочитајте још: "Мерцедес" представио нову "С-класу", најбољу лимузину на свету! (ФОТО)

Акио Тојода није само председник, већ је и шеф развојног тима. Он је чак и тестирао "тојоту супру" на најзахтевнијој писти на свету, на "Зеленом паклу" Нирбургринга!

Ово је пета генерација "супре". Последња, четврта, представљена је још 1993.

Крајем прошле године представљена је нова "супра" са мотором од 3.0 литара и шест цилиндара " у линији". Са 340 "коња" и 500 нм обртног момента она јури друмом попут болида Формуле 1. Убрзава од 0 до 100 километара на час за више него сјајних 4,3 секунде док је максимална брзина електронски ограничена на 250 километара на час!

Фото: В.Данилов

"Супра" је и ремек дело инжењерства и по распореду масе "50:50", али и по такозваном "златном односу" између размака међу осовинама и трага точкова -1,55! Мотор је напред, погон на задњој осовини, ту је активни диференцијал, активно ослањање, сјајни мењач, врхунске кочнице...

И модел који је нама био на располагању, који је представљен почетком ове године, са мотором од 2.0 литара, има такође невероватне перформансе. То је постигнуто тако што је смањена тежина возила за 100 килограма! Мотор испоручује 258 КС, обртни момент је 400 нм, а убрзање од 0 до 100 км на час 5,2 секунде! Максимална брзина је лимитирана такође на 250 километара на час.

Прочитајте још: "Панамера" опија на први поглед! (ФОТО)

И када смо мислили да је то све "Тојота Србија" нам је сервирала "јагоду на торти". Модел "тојота супра" из лимитиране серије "фуџи спидвеј" у бело-црвеној комбинацији, са пуно "тркачких" детаља (брембо кочнице, точкови од 19 инча и слично), па је наредних неколико сати тест вожње протекло у обиљу адреналина, осмеха на лицу, мириса спаљених гума и бензина, уз грмљавину мотора која је нађачавала и тутњаву са оближњег војног полигона у Никинцима.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas