Oglas
Oglas
· · Коментари: 0
МЕГАПРОЈЕКАТ

Можете ли да замислите како ће изгледати путовање 2049. године? Отвара се ПУТ СВИЛЕ, а Кинези ће имати главну улогу

Октобра 2049. године туризам ће изгледати потпуно другачије, јер ће Нови пут свиле пролазити кроз 65 земаља. Они који се не налазе на Новом путу свиле - као да неће ни постојати!

china-1572805_1280.jpg
Фото: Пиксабеј
Oglas

Кинески мегапројекат "нови пут свиле", који ће комплетно бити завршен октобра 2049. године, промениће цео свет. Кина ће имати глобалну економску моћ, јер рута иде преко целе Азије и Африке, до самог срца Европе, па и преко Америке!

Прочитаје још: Због короне једно занимање прети да НЕСТАНЕ, а многи људи у Србији се баш њиме баве

Некада се путоавло каранима Фото: Пиксабеј

Пре Новог пута свиле подсетимо да су кинески туристи најбројнији на свету од којих приходе убира највећи број туристичких радника широм света.

Кинески туристи једва чекају да опет путују.

Вирус корона неће зауставити кинеске туристе и очекивања су да ће ови путници одмах после нормализације поново ставити пасош у џеп. Уз пасош у џепу имају и милијарде долара и евра, али троше их "патриотски". Ево и како.

Ходајуће новчанице
Више од 200 милиона кинеских туриста годишње путује у иностранство. Они одлично троше. До 2049. године више од милијарду кинеских туриста ће године путовати ван земље.

Док се цео свет бави последицама корона вируса британски "Травел мол" подсећа да Кина не престаје да гради Нови пут свиле који ће обухватити 65 земаља и заувек ће променити лице туризма.

Одређени су и градови казина код Алма Ате и зимски центри.

Нова рута, коју је Пекинг покренуо због трговине, покренуће туристе у потпуно новом правцу, а уједно ће глобално редефинисати међународну индустрију и инфраструктуру. Нови туристчки пут ићи ће копном и морем, пролазиће кроз 65 земаља и коштаће око хиљаду милијарди долара.

На путу су прелепи градови Фото: Пиксабеј

Кина плаћа изградњу Новог пута свиле, а када рута заживи, муњевити кинески возови возиће милионе кинеских туриста до одредишта, али ће и у Кину довозити европске и азијске госте. ропи, јер већ годинама кинески туристи се смештају у хотелима и ресторанима у срцу Париза и Рима чији су власници - Кинези. Наравно, Кинези су власници и кинеских сувенирница у којима се продају сувенири произведени у - Кини.

Читав пут ће бити бесцаринска зона.

Нови пут свиле имаће и неколико "градова-казина" какви су Макао и Лас Вегас, а налазиће се у Казахстану код Алма Ате. У централној Азији ће се налазити и зимски центри.

Путем ће и у Кину стизати гости Фото: Пиксабеј

Тачније, комплетна рута је осмишљена као повезани систем "такс фри" зона.

Дакле, рута почиње у Кини, а наставља кроз Казахстан и пролази кроз стотину историјских градова какви су Самарканд, Кабул, Шираз...

Нови пут свиле протеже се до Африке и Америке.

Рута пролази и кроз Монголију и Русију, поред Бајкалској језера. Постоји неколико кракова од којих један завршава у срцу Европе, а други у Африци и настављају се до Америке.

Кинески туристи су већ кренули овим путем, а пре њих су стигли инвеститори који отварају хотеле, ресторане, продавнице, али и инфраструктуру. Кинези масовно купују и граде железнице, али и луке.

Путници ће путовати кинеским брзим возовима и бродовима, спавати у кинеским хотелима...

Најбољи пример је градња брзе пруге Београд-Будимпшета која ће бити готова 2023. године, као и лука у Пиреју, коју је купила кинеска компанија "Коско".

Прочитајте још: Роботи ће заменити туристичке раднике: Консијеж је остао без посла, нек се спреми БАРМЕН (ВИДЕО)

Иако многи оптужују Кину да Новим путем свиле жели економски да потчини свет чињеница је да овај мегапројекат доноси развој многим земљама кроз изградњу и закуп на 99 година.

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas