· · Коментара: 0
ИСХРАНА

Откривмо којих 5 ВРСТА ХРАНЕ нас терају да УТОНЕМО У САН

Да ли сте очекивали да вас нека од ових намирница успављује?

1610276021_Depositphotos_246312478_s-2019.jpg
Фото: Депозит

Ово је пет врста хране од које нам се спава. 

Салата

Салата је свакако пожељан додатак јелима, а може се послужити и самостално. Проблем настаје када за ручак одлучимо да поједемо само салату која се састоји само од поврћа. Ако не унесемо довољно протеина и не ускладимо размеру протеина и угљених хидрата (па макар оних из поврћа), умор и глад можемо осетити већ у послеподневним сатима. Такође, неки у салате додају масне и калоричне преливе који умањују здравствене користи намирница. У готовим преливима се често налази хрпа шећера, масти и вештачких боја које ни на који начин не погодују нашем здрављу.

Прочитајте још: Направите "протеинску бомбу": Овакав доручак даће вам енергију за цео дан

Јогурт и млечни производи

Фото: Депозит

Млечни производи могу бити узрок умора. Од 50 до 60 пацијената који се боре са хроничним умором, 20 до 30% њих конзумира веће количине млечних производа. Повезаност млечних производа и умора није сасвим јасан, али верује се да тело с годинама развија имунолошку реакцију на протеине изградњом војске антитела која се мобилишу, а то доводи до умора. Млечни производи су присутни у прехрамбеној индустрији. Пуно прерађених намирница, које не бисте сматрали млечним производима, садрже млечне чврсте материје и протеине. На пример, све што има арому карамеле вероватно има млечне адитиве.

Прочитајте још: Не постоји лек за МУЦАЊЕ и нико му не зна прави узрок

Банане и орашасти плодови

Банане су идеалне против грчева јер су богате магнезијумом, минералом који помаже у опуштању мишића. Магнезијум се такође налази и у препаратима који подстичу сан. Овај минерал се налази и у орашастим плодовима.

Касна вечера

Фото: Депозит

Оброци у касне сате могу да поремете сан и изазову рефлукс желучане киселине. То ће резултирати умором током целог следећег дана. Најгоре последице може да остави кисела храна попут меса, јаја и млечних производа.

Прочитајте још: Ово је најбољи детокс организма након празника

Слаткиши и грицкалице

Истраживања показују да се наш гастроинтестинални тракт прилагођава ономе што једемо. Ако се придржавамо исхране с ниским уделом масноће и шећера, почињемо да производимо мање сокова и ензима у желуцу који олакшавају пробаву шећера и масноћа. То значи да ћемо, ако и само повремено поједемо колач или неку слану грицкалицу, осетити мучнину и умор.

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ

Пошаљите Коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.