Oglas
Oglas
· · Коментари: 0

Психолошки трикови којима се служе супермаркети како би вас натерали да потрошите више пара: Обратите пажњу

Колико сте пута отишли у продавницу по пар ствари, а вратили се са пуним кесама?

1674390572_shutterstock_458120464.jpg
Фото: Схуттерстоцк
Oglas

Сигурно нисте једини који оду у продавницу како би купили пар ствари, а напуне цела колица. То није случајност, нити сте једини који то ради. Супермаркети се служе одређеним триковима којих нисте свесни, како би вас подстакли да потрошите више пара него што сте планирали.

Трикови су разни - почевши од тога да се цене увек завршавају цифром 99, па до распореда производа на рафовима.

Психолог Кетрин Џенсон - Бојд бави се психологијом купаца и открила је неколико тих трикова, односно цака.

Прочитајте још: ДЕЛФИН, ГОЛУБ ИЛИ ЈЕЛЕН? Изаберите и добићете МОЋНУ ЖИВОТНУ ПОРУКУ: Тест открива скривене тежње личности

Рецимо, скупљи артикли су увек постављени у висини очију купаца, док се на доњим полицама налазе јефтнији производи. Производи на акцији и посебне понуде углавном се налазр на крају радње:

“Девет до десет купаца ће узети нешто са краја радње где се налазе прозводи означени знаком повољно”, истакла је Џенсон-Бојд.

Супермаркети на сваких шест месеци до година дана, премештају производе како би подстакли купце да додатно обилазе рафове.

Пуштање музике, посебно оне празничне, има додатну функцију - она треба да куповину представи као веселију и примамљивију.

Бонус видео:

 

Пратите нас на ИНСТАГРАМУ и ФЕЈСБУКУ 

Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Oglas
Пошаљи коментар
Komentari objavljeni na portalu Novosti.rs ne odražavaju stav vlasnika i uredništva, kao ni korisnika portala. Stavovi objavljeni u tekstovima pojedinih autora takođe nisu nužno ni stavovi redakcije, tako da ne snosimo odgovornost za štetu nastalu drugom korisniku ili trećoj osobi zbog kršenja ovih Uslova i pravila komentarisanja. Svaki prekršaj pravila komentarisanja može rezultirati upozorenjem ili zabranom korišćenja. Administratori i redakcija jedini su ovlašćeni za interpretaciju pravila. - Korisnički nalozi vlasništvo su davaoca usluge i svaka zloupotreba istih je kažnjiva - Korisniku se pristup komentarisanju može onemogućiti i bez prethodnog upozorenja. - Administratori zadržavaju pravo cenzurisanja postova što će biti naznačeno u tim postovima. Strogo su zabranjeni: govor mržnje, uvrede na nacionalnoj, rasnoj ili polnoj osnovi i psovke, direktne pretnje drugim korisnicima, autorima novinarskog teksta i/ili članovima redakcije, postavljanje sadržaja i linkova pornografskog, politički ekstremnog, uvredljivog sadržaja, oglašavanje i postavljanje linkova čija svrha nije davanje dodatanih informacija vezanih za tekst . Strogo je zabranjeno i lažno predstavljanje, tj. ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Redakcija Novosti.rs zadržava pravo da ne odobri komentare koji ne poštuju gore navedene uslove.
Oglas